shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

بررسي جديدترين قيمت رابيتس، سيم آرماتوربندي و اسپيسر

 

قيمت رابيتس

رابيتس، يكي از پر فروش ترين محصولات فلزي شهر مفتول است كه كاربرد گسترده اي در صنعت ساختمان‌سازي به منظور كارهاي تزئيني دارد. براي توليد رابيتس از ورق فولادي استفاده مي شود و همچنين اين محصول به صورت مشبك توليد مي گردد. در حقيقت براي ساخت رابيتس ورق گالوانيزه در طول مراحل مشخصي تحت كشش عرضي و پرس قرار مي گيرد. اين محصول داراي كاربرد هاي گوناگوني است. به عنوان مثال در سقف كاذب، گچ‌كاري، گچ‌بري، پوشاندن بتن سيماني، ترميم ترك‌هاي ساختماني و از رابيتس استفاده مي‌شود. رابيتس در انواع متنوعي توليد و به بازار عرضه مي شود كه رايج‌ترين آن رابيتس 9، 11 و 13 ستون است.

رابيتس علاوه بر ساختمان‌سازي و كارهاي تزئيني، در بتن‌ريزي ساختمان نيز كاربرد دارد. به عنوان مثال در مرحله فوندانسيون و بتن‌ريزي‌هاي حجيم براي افزايش استحكام از آن استفاده مي‌شود. به واسطه استفاده از رابيتس در بتن‌ريزي سرعت اجراي بالا، استحكام بالا، امكان ايجاد طرح دلخواه مشتري و حاصل مي‌شود. در ساختمان‌سازي نيز به منظور رابيتس‌كاري ديوار، سقف كاذب، نماي ساختمان، ترميم ترك‌هاي ايجاد شده و مورد استفاده قرار مي‌گيرد. عوامل موثر بر قيمت رابيتس بر طبق موارد زير است:

·         تعداد ستون‌هاي رابيتس

·         وزن رابيتس

·         كارخانه توليدكننده

·         ابعاد رابيتس

·         قيمت مواد اوليه و ورق گالوانيزه

قيمت اسپيسر

اسپيسر يكي از قطعات پر كاربرد مورد استفاده در ساختمان‌سازي است، در واقع اين محصول به منظور ايجاد فاصله بين دو ميلگرد كاربرد دارد. انواع متنوعي از اسپيسر توليد مي شود كه هر يك مناسب استفاده در كاربرد هاي بخصوصي هستند. در واقع بايد گفت اسپيسر تنها فاصله‌انداز نيست. بلكه اين محصول قادر است نوعي پوشش روي ميلگرد ايجاد كند و به اين طريق از زنگ‌زدگي آن جلوگيري كند. مانند سازه هايي چون دال و ديوار كه از اسپيسر به عنوان پوشش بر روي ميلگرد استفاده مي‌شود. از اسپيسر ها علاوه بر ساختمان سازي سدسازي و تونل‌سازي نيز استفاده مي شود. به طور كلي اسپيسر ها افزايش سرعت و كيفيت را به همراه خواهند داشت.

همانطور كه حتما مي دانيد ميلگرد ها وقتي در مجاورت هوا و رطوبت قرار مي‌گيرد، به مرور زمان دچار خوردگي و يا سولفاته شدن خواهند شد. و اين موضوع عملكرد آن ها را بسيار تحت تاثير قرار خواهد داد. به همين دليل استفاده از اسپيسر توصيه مي شود تا از بروز چنين مشكلي جلوگيري گردد. موضوع پر اهميت ديگر جلوگيري از جابه‌جايي ميلگرد است. به طور كلي ميلگرد ممكن است در شبكه خود جابه‌جا شود. اما چنانچه از اسپيسر استفاده شود، ميلگرد به خوبي در جاي خود نگهداري مي‌شود و در نهايت جابجا نخواهد شد. اين موضوع در دوام ميلگرد و تاثير بسزايي دارد. اسپيسر ها در انواع بسيار متنوعي توليد و به بازار عرضه مي شوند كه از جمله مهم ترين آن ها شامل اسپيسر بتني، فلزي، پلاستيكي و است. براي خريد انواع محصولات مفتولي ديگر، انواع توري، افزودني بتن و.  و همچنين استعلام قيمت اسپيسر با شماره 37556-021 در ارتباط باشيد و يا به وب سايت شهر مفتول به آدرس https://shahrmaftool.com/ مراجعه كنيد.

قيمت سيم آرماتوربندي

يكي ديگر از محصولات مفتولي مهمي كه در اين بخش قصد داريم به شما معرفي كنيم، سيم آرماتوربندي است. اين محصول در واقع نوعي مفتول سياه است كه در صنعت ساختمان سازي كاربرد بسيار زيادي دارد. به گونه اي كه در صنعت ساختمان سازي براي اتصال ميلگردهاي افقي و عمودي در كنار يكديگر، از سيم آرماتوربندي يا همان مفتول سياه استفاده مي شود. اين محصول مفتولي در سايزهاي ۱.۵ تا ۴ ميلي‌متر توليد مي شود. كه در ميان سايز هاي مختلف اين محصول پر كاربردترين آن سيم مفتول ۱.۵ است. البته لازم است بدانيد كه هر يك از ضخامت هاي مختلف اين محصول داراي كاربرد بخصوصي هستند. كه مهم ترين گريدهاي سيم آرماتوربندي شامل مفتول ۱.۵ميلي‌متر، ۲.۵ ميلي‌متر ۳ ميلي‌متر و ۴ ميلي۲متر است.

همانطور كه پيش تر نيز به اين موضوع اشاره شد كاربرد اصلي سيم آرماتوربندي در حوزه ساختمان‌سازي است. مي دانيد كه بتن داراي مقاومت فشاري مطلوبي بوده، ولي مقاومت كششي آن بسيار پايين است. به همين دليل با هدف افزايش و جبران اين ضعف، از ميلگرد يا خاموت استفاده مي شود. ميلگرد كه در اين بخش با نام آرماتور شناخته مي شود، توسط سيم آرماتوربندي به هم متصل مي گردد تا محكم شده و تكان نخورد. با مطاله مطالب فوق مي توان به اين نتيجه رسيد كه قيمت ميلگرد نقش بسيار تعيين كننده اي در قيمت نهايي مفتول سياه يا سيم آرماتوربندي خواهد داشت. البته اين موضوع را نيز بايد در نظر داشت كه فاكتور هاي ديگري نظير روش توليد  نيز در تعيين قيمت سيم آرماتوربندي تاثير گذار هستند.


برچسب: رابيتس ، اسپيسر ، سيم آرماتوربندي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۰:۰۶ توسط:shahrmaftool موضوع:

انواع توري هاي فلزي پر كاربرد (توري مرغي، توري مش، توري فرنگي و ….)

اولين هدف حفاظت از مرغ‌ها در برابر حملات حيوانات و پرندگان شكارچي است. اين توري ها باعث جلوگيري از نفوذ حيوانات گرسنه و شكارچيان به محيط مرغداري مي‌شوند و امنيت مرغ‌ها را تامين مي‌كنند.

معرفي توري مرغي

توري مرغي يكي از اجزاي مهم و حياتي در مرغداري‌ها است كه نقش كليدي در حفاظت و ايمني مرغ‌ها دارد. اين نوع توري از جنس فلز تشكيل شده و از شبكه‌هايي از سيم‌هاي باز و چهارگوش ساخته مي‌شود. ابعاد و اندازه‌هاي مختلف توري مرغي براي استفاده در كاربرد هاي مختلف در بازار به فروش مي رسد و با توجه به نيازهاي مختلف از آن‌ها استفاده مي‌شود. استفاده از توري مرغي در مرغداري‌ها دو هدف اصلي را دنبال مي‌كند؛ اولين هدف حفاظت از مرغ‌ها در برابر حملات حيوانات و پرندگان شكارچي است. اين توري ها باعث جلوگيري از نفوذ حيوانات گرسنه و شكارچيان به محيط مرغداري مي‌شوند و امنيت مرغ‌ها را تامين مي‌كنند. دومين هدف توري مرغي، تفكيك مناطق مختلف در مرغداري است. با استفاده از اين توري ها، مي‌توان انواع مختلف مرغ‌ها را جدا كرده و از هم‌رساني ناخواسته بين آن‌ها جلوگيري كرد.

 توري مرغي در مرغداري‌ها علاوه بر حفاظت و ايمني مرغ‌ها، داراي فوايد بسياري است. اين حصاركشي باعث بهبود بهداشت و سلامت مرغ‌ها مي‌شود و از انتقال بيماري‌ها و عوامل آلوده‌كننده به داخل مرغداري جلوگيري مي‌كند. همچنين، استفاده از توري مرغي در مرغداري‌ها، امكان تنظيم دقيق‌تر شرايط محيطي را فراهم مي‌كند و مي‌تواند به بهبود كارايي و بهره‌وري مرغداري‌ها كمك كند. به طور كلي، توري مرغي به عنوان يك حصاركشي هوشمند و پركاربرد در مرغداري‌ها شناخته مي‌شود كه از آن به منظور حفاظت از مرغ‌ها، بهبود بهداشت و سلامت آن‌ها، و بهره‌برداري بهينه از مرغداري‌ها استفاده مي‌شود. انتخاب توري مرغي مناسب و با كيفيت بسيار مهم است تا اهداف اصلي در مرغداري‌ها به بهترين شكل ممكن تحقق يابد و مرغ‌ها به امانت از شرايط بهتري برخوردار شوند.

معرفي توري مش

توري مش ، يكي از انواع حصاركشي‌ها است كه از جنس فلز ساخته مي‌شود و از شبكه‌اي از سيم‌هاي باز و چهارگوش تشكيل شده است. اين نوع حصاركشي به دليل ويژگي‌هاي خاص و كاربردي‌ كه داراست، در بسياري از مكان‌ها و فضاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. توري مش به عنوان يك راه‌حل مؤثر براي اهداف مختلف امنيتي، حفاظتي، و زيبايي مورد توجه قرار مي‌گيرد. اين نوع توري به دليل طراحي خاص و ساختار مش‌دار خود، مقاومت و دوام بالايي دارد. سيم‌هاي باز در توري مش به صورت متقاطع با يكديگر پيوند داده شده و اين ويژگي باعث افزايش مقاومت و استحكام اين حصاركشي مي‌شود.

از ديگر ويژگي‌هاي مثبت توري مش، شفافيت آن است. به دليل استفاده از سيم‌هاي باز، اين حصاركشي امكان ديدن از طرف ديگر آن را فراهم مي‌كند كه در بسياري از مواقع مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين ويژگي به افراد اجازه مي‌دهد تا مناظر طبيعي را از طريق حصاركشي مشاهده كنند و در عين حال امنيت و حفاظت را حفظ كنند.توري مش به علت مزاياي ذكر شده به گونه‌هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. برخي از كاربردهاي رايج اين حصاركشي عبارتند از:

حصارهاي امنيتي

توري مش به عنوان يك حصار امنيتي موثر در محيط‌هايي مانند پارك‌ها، فضاهاي عمومي، و اماكن اجتماعي به كار مي‌رود. اين حصاركشي باعث جلوگيري از نفوذ افراد غيرمجاز به محيط‌هاي حساس مي‌شود و امنيت اين فضاها را تامين مي‌كند.

حصارهاي حياط

در خانه‌ها و ويلاها، توري مش به عنوان يك حصار حياط مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين حصاركشي امكان نظارت بر حياط را فراهم مي‌كند و از ورود حيوانات يا اشياء غيرمجاز به حياط جلوگيري مي‌كند.

حصارهاي مرغداري

در مرغداري‌ها نيز توري مش به عنوان يك حصار حائل براي مرغ‌ها استفاده مي‌شود. اين حصاركشي امكان حفظ امنيت و بهداشت مرغ‌ها را فراهم مي‌كند و از حملات حيوانات شكارچي به مرغ‌ها جلوگيري مي‌ كند.

معرفي توري فرنگي

توري فرنگي يا به عبارت ديگر توري فرانسوي، يكي از انواع حصاركشي‌ها است كه از جنس فلز ساخته مي‌شود و داراي طرح و الگوي خاصي از سيم‌هاي متقاطع است. اين نوع توري با توجه به طرح خاص خود به نام “فرنگي” شناخته مي‌شود و در بسياري از محيط‌ها و كاربردها استفاده مي‌شود. توري فرنگي به دليل طرح منحصربه‌فرد خود، ظاهري زيبا و جذاب دارد و در فضاهاي مختلفي مانند باغ‌ها، حياط‌ها، و فضاهاي عمومي به كار مي‌رود. اين حصاركشي با توجه به الگوي خاص سيم‌هاي متقاطع، مقاومت و دوام بالايي دارد و مي‌تواند به مدت طولاني در شرايط آب و هوايي مختلف مقاومت كند.از ديگر ويژگي‌هاي مثبت توري فرنگي، شفافيت آن است.

سيم‌هاي متقاطع اين حصاركشي امكان ديدن از طرف ديگر آن را فراهم مي‌كند و به افراد اجازه مي‌دهد تا مناظر طبيعي را از طريق حصاركشي مشاهده كنند. همچنين، اين ويژگي باعث ايجاد احساس آرامش و آسايش در محيط مي‌شود و از احساس تنگ‌نشيني جلوگيري مي‌كند. توري فرنگي به علت طرح زيبا، مقاومت بالا، و شفافيت مناسب، به عنوان يك گزينه محبوب براي حصاركشي‌ها در مكان‌ها و فضاهاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين حصاركشي نه تنها امكان حفاظت و امنيت را فراهم مي‌كند، بلكه زيبايي و طراحي منحصربه‌فرد خود را نيز به فضاها اضافه مي‌كند. با توجه به ويژگي‌هاي مثبت توري فرنگي، استفاده از آن در محيط‌هايي كه به دنبال تركيب بين امنيت و زيبايي هستند، بسيار مناسب خواهد بود.

خريد انواع توري هاي فلزي از شهر مفتول

شهر مفتول در زمينه فروش مصالح ساختماني، انواع محصولات مفتولي و توري هاي فلزي جز بهترين فروشگاه هاي اينترنتي در سراسر كشور مي باشد. همچنين شما مشتريان گرامي براي خريد تمامي محصولات ذكر شده با بالاترين كيفيت مي توانيد به سايت شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه كرده و يا با شماره ۳۷۵۵۶_۰۲۱ تماس حاصل فرماييد.

 

 


برچسب: توري فرنگي . توري مش . توري مرغي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۹:۰۰ توسط:shahrmaftool موضوع:

فروش مفتول گالوانيزه، سيم آرماتوربندي و سيم خاردار در مجموعه شهر مفتول

شهر مفتول به عنوان توليدكننده انواع صنايع مفتولي، انواع محصولات مفتولي را با مناسب‌ترين قيمت و كيفيت به فروش مي‌رساند. از جمله محصولات مفتولي اين مجموعه شامل مفتول گالوانيزه، سيم آرماتوربندي و سيم خاردار است. هر يك از اين محصول داراي كاربرد، مشخصات و ويژگي‌هاي خاص خود هستند. در اين بخش قصد داريم در مورد مشخصات خريد مفتول گالوانيزه، سيم آرماتوربندي و سيم خاردار در شهر مفتول صحبت كنيم. در صورتي كه به دنبال خريد اين محصولات با مناسب‌ترين قيمت هستيد با مجموعه شهر مفتول همراه باشيد.

فروش مفتول گالوانيزه

سيم مفتول گالوانيزه به نام مفتول سفيد نيز معرفي مي‌شود در دسته محصولات مفتولي قرار مي‌گيرد. به منظور توليد مفتول گالوانيزه، مفتول سياه تحت گالوانيزاسيون قرار مي‌گيرد. گالوانيزاسيون شامل مراحليست كه مفتول در برابر اكسيد شدن و زنگ زدن مقاوم مي‌شود. اين مسئله سبب مي‌شود تا از مفتول در هر شرايط آب و هوايي بتوان استفاده كرد. سيم مفتول گالوانيزه به دو روش گالوانيزه گرم و گالوانيزه سرد توليد مي‌شود.

مفتول گالوانيزه به جهت مقاومت عالي كه در برابر زنگ‌زدگي دارد، كاربرد زيادي نيز داراست. ساده‌ترين كاربرد اين محصول شامل ساخت لوازم تزئيني و حصاركشي است. پوشش محافظتي گالوانيزه بر روي اين محصول سبب مي‌شود تا در برابر شرايط محيطي مختلف مقاومت بالايي از خود داشته باشد. همين مسئله سبب مي‌شود كاربرد استفاده از مفتول گالوانيزه در شرايط آب و هوايي مختلف بسيار زياد باشد. از طرفي اين پوشش سبب مي‌شود مفتول طول عمر بيشتري داشته باشد و در برابر خراش و ساييدگي مقاوم باشد. از طرفي در برابر آتش‌سوزي نيز مقاوم مي‌شود. بنابراين از مفتول گالوانيزه علاوه بر ساختمان‌سازي در موارد ديگر نيز استفاده مي‌شود. به منظور خريد مفتول گالوانيزه با بهترين كيفيت با شهر مفتول در ارتباط باشيد.

فروش سيم آرماتوربندي

مفتول سياه يا سيم آرماتوربندي ، به صورت مفتول آنيل شده نيز شناخته مي‌شود. كاربرد اين محصول در صنايع بسته‌بندي، قالب بندي، ساخت انواع مفتول گالوانيزه، آرماتوربندي و رايج است. به منظور توليد اين محصول ميلگرد كلاف كه ۵.۵ تا ۸ ميلي‌متر باشد را در دماي ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتي‌گراد قرار مي‌دهند. در واقع طي روش نورد سرد توليد مي‌شود و در دستگاه‌هاي كشش به ۱.۲ الي ۶ ميلي‌متر تبديل مي‌شوند. در نهايت در كلاف‌هاي ۱۵ الي ۲۰ كيلويي دسته‌بندي شده و در كوره آنيل تحت حرارت قرار مي‌گيرند.

از مفتول سياه يا سيم آرماتوربندي در موارد مختلفي استفاده مي‌شود. اين محصول به انواع مختلفي تقسيم مي‌شود. به طور كلي استفاده از آن در مواردي همچون آرماتوربندي، قالب‌بندي، بسته‌بندي كشاورزي، عايق‌بندي و نجاري رايج است. قطر مفتول مورد نظر براي ساخت آن به كاربرد و ميزان نيرويي كه بايد تحمل كند بستگي دارد. از خواص اصلي آن شامل خاصيت انعطاف‌پذيري بالاي آن است. اين مسئله سبب سهولت كار با آن مي‌شود. استفاده از مفتول سياه به دليل خواصي كه دارد بسيار رايج است. به منظور اطلاع اطلاع از قيمت خريد سيم مفتول سياه با شهر مفتول تماس بگيريد.

فروش سيم خاردار

سيم خاردار به عنوان يكي از رايج‌ترين محصولات مفتولي براي ايجاد امنيت و حصاركشي در يك بخش است. اين مفتول در واقع از فولاد نرم ساخته مي‌شود. همچنين داراي كاربردهاي متنوعي است. از آنجايي كه وزن سبك و قيمت مناسبي دارد، در بيشتر مناطق قابل مشاهده است. در فرآيند توليد سيم خاردار از سيم فولادي به همراه روكش گالوانيزه استفاده مي‌گردد. در واقع اين كار به منظور جلوگيري از زنگ‌زدگي و خوردگي انجام مي‌گيرد. توليد سيم خاردار توسط دستگاه‌هاي اتوماتيك انجام مي‌گيرد. انواع سيم خاردار نيز به دو صورت خطي و حلقوي توليد مي‌شود.

سيم خاردار حلقوي از فولاد سخت گالوانيزه و فنر ساخته شده و معمولا براي ايجاد امنيت در مناطق نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از سيم خاردار خطي براي حصاركشي اطراف باغ و زمين‌هاي كشاورزي استفاده مي‌شود. با مراجعه به وب سايت شهرمفتول به صورت آنلاين سفارش خود را ثبت نماييد. همچنين به منظور استعلام قيمت و يا دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص محصولات مي‌توانيد با شماره 02137556  تماس حاصل نماييد. كارشناسان شهر مفتول اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار خواهند داد.

 


برچسب: مفتول گالوانيزه ، سيم خاردار ، سيم آرماتوربندي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۸:۵۰ توسط:shahrmaftool موضوع:

فروش انواع توري حصاري و توري جوشي در مجموعه شهر مفتول

يكي از محصولات فلزي پركاربرد، توري است. توري شبكه‌اي فولادي است كه توسط بافته شدن سيم‌ها بر روي يكديگر توليد مي‌شود. در واقع جنس توري از سيم مفتول فلزي است. توري ممكن است از دو نوع ساده و آجدار توليد شود. انواع آن نيز به دو صورت رولي و ورقه‌اي توليد مي‌شود. نوع ورقه‌اي آن انعطاف نداشته و نمي‌توان آن را رول كرد. در توري اندازه چشمه و ابعاد مفتول بكار رفته در آن بسيار مهم است و در كاربرد و تعيين قيمت آن نقش بسيار مهمي دارد. از جمله مشخصات مهم توريف مقاومت عالي اين محصول در برابر سايش است. از طرفي مقدار كربن در انواع توري متفاوت است. در اين بخش قصد داريم در مورد دو توري مهم يعني توري حصاري و توري جوشي صحبت كنيم.

فروش توري حصاري

از جمله پركاربردترين توري ها، توري حصاري است. اين محصول با نام فنس نيز شناخته مي‌شود و كاربردهاي گسترده و مهمي دارد. توري حصاري داراي چشمه‌هاي لوزي شكل است. فنس يا توري حصاري در ارتفاع ۰.۵ تا ۶ متر توليد مي‌شود. روش توليد آن نيز به صورت دستي يا ماشيني است. مفتول هايي كه به منظور توليد اين توري مورد استفاده قرار مي‌گيرند، در ضخامت ۲ الي ۴ ميلي‌متر هستند. در صورتي كه توري حصاري به صورت رول نيز توليد شود، رول آن‌ها حدودا ۱۵ متر است. اين مقدار با توجه به درخواست مشتري ممكن است كم يا زياد باشد. فروش توري حصاري در سراسر ايران و كارخانه‌هاي متعددي صورت مي‌گيرد. اما به منظور خريد اين محصول بايد توجه كرد از كيفيت مطلوبي برخوردار باشد.

وزن توري حصاري با توجه به مواردي از قبيل قطر مفتول و اندازه چشمه تغيير مي‌كند. در واقع هر چقدر قطر مفتول بيشتر باشد، ابعاد چشمه تغيير مي‌كند و در نهايت رول‌ها نيز سنگين‌تر مي‌شوند. در نتيجه قيمت توري حصاري افزايش پيدا مي‌كند. توري حصاري در مقايسه با توري‌هاي ديگر از ويژگي و خصوصيات مهمي برخوردار است. مفتولي كه در ساخت توري حصاري بكار برده مي‌شود، از نوع گالوانيزه است. توري حصاري كه توسط مفتول گالوانيزه گرم توليد شده باشد به خوبي در برابر رطوبت و شرايط آب‌وهوا مقاومت دارد.

توري حصاري در انواع مختلفي توليد مي‌شود كه شامل فنس زنجيري، فنس مربعي و توري حصاري با روكش pvc است. قيمت توري حصاري بر اساس عوامل مختلفي تعيين مي‌شود. همانطور كه گفته شد اين توري توسط روكش گالوانيزه ضدزنگ توليد مي‌شود. از اين رو فرآيند گالوانيزاسيون روي قيمت آن تاثير مي‌گذارد. عوامل ديگر نظير جنس، ضخامت، طول مفتول، ارتفاع و اندازه چشمه رول نيز روي قيمت نهايي موثر است. مهم‌ترين كاربرد توري حصاري استفاده به عنوان حصاركشي در اطراف باغ، كارگاه، پروژه‌هاي عمراني و است.

فروش توري جوشي

نوع ديگري از توري‌هاي مشبك فلزي، توري جوشي است. اين توري با استفاده از ميلگرد ساده يا آجدار توليد مي‌شود. سيم مفتول هايي كه به منظور ساخت اين توري مورد استفاده قرار مي‌گيرد از نوع آهن يا گالوانيزه بوده و سياه رنگ است. توري مش يا توري جوشي، در سه نوع پنلي، آجدار و فولادي توليد و روانه بازار مي‌شود. ضخامت سيم مفتول مورد استفاده در توري جوشي متفاوت بوده و با توجه به كاربرد آن تغيير مي‌كند.

توري مش يا جوشي بر خلاف ساير توري‌ها در ساختمان‌سازي كاربرد زيادي دارد. به طور كلي از اين توري به عنوان مسلح كردن بتن و فوندانسيون كف استفاده مي‌شود. فروش توري جوشي به صورت رولي يا ورقه‌اي در بازار صورت مي‌گيرد. توري مش جوشي رولي از مفتول آهني با قطر ۲.۵ تا ۵ سانتي‌متر توليد مي‌شود. توري جوشي ورقه‌اي نيز در ابعاد مختلف ۱ تا ۲ متر توليد شده و به بازار عرضه مي‌گردد. توري جوشي كاربردهاي زيادي دارد. از اين توري به منظور ساخت سقف كامپوزيت، كف سالن، انبار، اتوبان، فرودگاه، فوندانسيون كف‌هاي بتني، ايجاد تونل، ساخت مترو و استفاده مي‌شود. اين توري در ميان توري‌هاي فلزي ديگر، كاربردهاي عظيم‌تري در ساخت‌وساز دارد و به منظور ايجاد حصاركشي مورد استفاده قرار نمي‌گيرد.

توري جوشي داراي مزاياي زيادي است. اين توري از لحاظ اقتصادي بسيار مقرون به صرفه بوده و همچنين از مقاومت بالايي برخوردار است. استفاده از شبكه‌هاي مش سبب سرعت بخشيدن به ساخت مي‌شود و حمل و نقل و نصب آن نيز آسان است.

به منظور خريد انواع توري، تيرچه، افزودني بتن و. با ضمانت و كيفيت تضميني با شهر مفتول در ارتباط باشيد. به منظور ثبت خريد در اين مجموعه و يا دريافت مشاوره رايگان با شماره 02137556 در تماس باشيد و يا به آدرس https://shahrmaftool.com/  مراجعه نماييد.


برچسب: توري ، توري حصاري ، توري جوشي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۷:۰۳ توسط:shahrmaftool موضوع:

شهرمفتول مرجعي معتبر براي خريد واتراستاپ،اسپيسر و رابيتس

واتراستاپ كه به آن نوار آب بند نيز گفته مي شود، نوعي نوار پلاستيكي است كه وظيفه اصلي آن جلوگيري از آب و نفوذ مايعات به شكاف و درزهاي بتن است. در واقع مي توان گفت از اين نوار پلاستيكي به منظور آب‌بندي سازه استفاده مي‌شود. واتراستاپ به طور كلي در دو نوع تخت و حفره دار توليد و در بازار به فروش مي رسد، كه از نوع تخت آن غالبا در درزهاي اجرايي و از نوع حفره دار آن در درزهاي انبساطي استفاده مي‌شود. اين محصول با طولاني كردن مسير حركت مايعات مانعي از نفوذ آب به درون شكاف و درزهاي بتن مي شود. نوار آب بند مطابق با كاربرد هايي كه دارند، در انواع گوناگوني توليد مي شوند. در ادامه به معرفي انواع نوارآب بند و ويژگي هاي آن ها خواهيم پرداخت.

واتراستاپ پليمري يا PVC

اولين نوع واتراستاپ توليد شده، واتراستاپ پليمري يا پي وي سي است. واتراستاپ پليمري نخستين بار در پروژه‌هاي عمراني مورد استفاده قرار گرفت. اين نوع نوار آب بند در مقايسه با ديگر انواع خود داراي قيمت پايين تر و قابليت جوش پذيري است. به طور كلي از اين محصول بيشتر در پروژه هايي كه نوع سيال مجاور درز بتن از تركيبات نفتي يا هيدروفوبيك باشد به كار برده مي شود. واتراستاپ پليمري غلبا به صورت رول پيچ و در متراژ 25 متري در بازار به فروش مي رسد. براي نصب اين نوع نوارآب بند لازم است از افراد متخصص كمك گرفت، زيرا براي براي استفاده از اين واتراستاپ آن را برش داده و به يكديگر جوش مي‌دهند. به منظور جوش دادن اين واتراستاپ ابتدا دو سر محصول را ذوب كرده و به يكديگر مي‌چسبانند.

مزاياي اين نوع واتراستاپ به شرح زير است:

·         استفاده از اين واتراستاپ بسيار راحت است.

·         واتر استاپ پليمري در طرح و سايز‌هاي متفاوتي توليد مي‌شود.

·         از قيمت مناسبي برخوردار است.

·         داراي قابليت چوش‌پذيري خوبي است.

واتراستاپ فلزي

اين نوع واتراستاپ به دليل مقاومت كمتر در برابر سايش و همينطور قيمت بالاتري كه دارد، در مقايسه با ديگر انواع اين محصول داراي كاربرد كم تري است. همچنين براي استفاده از واتراستاپ فلزي بايستي اين محصول به وسيله پوشش پليمري مقاوم گردد، تا دچار خوردگي نشود. به طور كلي مي توان گفت استفاده از اين واتراستاپ نسبت به نوع پليمري كمتر بوده و بهتر است از نوع پليمري استفاده شود.

واتراستاپ هيدروفيلي

جديدترين نوع نوار آب بند، واتراستاپ هيدروفيلي است. اين محصول از پليمر الاستومري و يك فيلر ساخته شده است، كه در هنگام تماس با آب، آن را جذب كرده و افزايش حجم پيدا مي‌كند. از اين ابزار در مواقعي استفاده مي شود كه مي خواهيم يك سازه بتني جديد روي سازه قديمي اجرا نماييم. براي اجراي واتراستاپ هيدروفيلي ابتدا آن را روي سازه قديمي مي چسبانند و سپس بتن روي آن قرار خواهد گرفت. به اين صورت چنانچه آب به سازه جديد راه پيدا كند، توسط فيلر جذب شده، فشار در شبكه پليمري افزايش مي يابد و به اين طريق شبكه را به منافذ بتن فشار داده تا مانع از عبور آب از اين درز شود.

خريد اسپيسر و رابيتس در شهر مفتول

اسپيسر نوعي قطعه فولادي است كه به آن فاصله انداز نيز گفته مي شود. در واقع وظيفه ي اصلي اين قطعه نگه داشتن ميلگرد، پوشش دهي و همچنين ايجاد فاصله بين آن ها است. با خريد اسپيسر و استفاده از آن مي توان از زنگ زدن ميلگرد نيز جلوگيري كرد. اسپيسر در انواع پلاستيكي، بتني، فلزي و... توليد مي‌شود. استفاده از اين قطعه در پروژه‌هاي ساختماني سبب صرفه‌جويي اقتصادي مي‌شود. اين محصول از وزن سبكي برخوردار است. در عمليات پوشش‌دهي ميلگرد استفاده از اسپيسر سبب سرعت بخشيدن به اجرا مي‌شود. به منظور خريد اسپيسر مي توانيد به وب سايت شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه نماييد. همچنين براي استعلام جديد ترين قيمت انواع مصالح ساختماني با كيفيت مي توانيد از طريق تماس با شماره تلفن  37556-021 از كارشناسان با تجربه اين مجموعه مشاوره رايگان دريافت نماييد. در شهر مفتول مي توانيد انواع اسپيسر را با كيفيتي تضميني و قيمتي مناسب خريداري كنيد. شما مي توانيد انواع محصولات مفتولي ومصالح ساختماني چون رابيتس ، پشم شيشه، يونوليت و ... با قيمت مناسب در شهر مفتول كه بزرگ‌ترين توليدكننده و توزيع‌كننده انواع محصولات مفتولي و مصالح ساختماني ارزان و باكيفيت است بيابيد. در شهرمفتول امكان ثبت سفارش به صورت اينترنتي و تلفني وجود دارد. محصولات مفتولي را با كيفيت تضميني خريداري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۹:۲۳ توسط:shahrmaftool موضوع:

انواع توري هاي فلزي پر كاربرد (فنس، توري پرسي،توري مرغي و …..) در شهرمفتول

توري فلزي شبكه اب فلزي است كه از بافته شدن سيم هاي مفتولي و يا برش و كشش ورق فولادي توليد مي شود. اين محصول در طول ها و عرض هاي متنوع ساخته مي شود. توري هاي فلزي داراي وزن بسيار سبكي هستند كه به واسطه سبك بودنشان در كاربردهاي مختلف از آن استفاده مي شود. فروشگاه اينترنتي شهرمفتول به عنوان يكي از توليد كنندگان برتر انواع مختلف توري هاي فلزي مانند توري حصاري، توري گابيون، توري مرغي، توري سرندي و .. در ايران شناخته مي شود. در صورتي كه به دنبال كسب اطلاعات بيشتر اين محصولات و يا استعلام قيمت انواع توري هاي فلزي هستيد مي توانيد از طريق آدرس https://shahrmaftool.com/ به وب سايت شهرمفتول مراجعه نماييد و يا با شماره تلفن 37556-021 تماس حاصل فرماييد، تا كارشناسان مجرب اين مجموعه راهنمايي هاي لازم را در خصوص انواع محصولات مفتولي در اختيار شما عزيزان قرار دهند.

فنس يا توري حصاري

فنس يا همان توري حصاري از پر كاربردترين انواع توري هاي فلزي است. اين نوع توري در واقع مجموعه از سيم‌هاي فلزي مي باشد كه با صورت خاص و ويژه‌اي در هم بافته شده‌اند. از اين توري در كاربرد هاي متنوعي استفاده مي شود. فنس ها به طور معمول از فولاد گالوانيزه كه استحكام بسيار بالايي دارد ساخته مي شوند. در برخي كاربرد هاي خاص بر روي اين توري روكش از جنس پي وي سي قرار داده مي شود. همچنين استفاده از روكش گالوانيزه گرم نيز بسيار رايج است. از آنجايي كه اين توري فلزي از مقاومت بسيار بالايي برخوردار است، در برابر ضربات، زنگ زدگي، رطوبت و واكنش زيادي نشان نمي‌دهد. همچنين با استفاده از فنس حصاري مي‌توان زيبايي و امنيت زمين‌هاي كشاورزي و باغ‌هاي خود را چندين برابر كنيد .فنس ها در مقايسه با ديوار كشي قيمت ارزان تري دارند و علاوه بر اين امكان ديد منطقه حصاركشي شده توسط آن ها وجود دارد.همچنين از آن ها مي توان در محيط هاي گوناگون استفاده كرد. به عنوان مثال معمولا از حصاركشي براي زمين‌هاي كشاورزي، صنعتي و باغ و باغچه كاربرد دارد. در هر‌كدام از زمين‌هاي كشاورزي، مكان‌هاي صنعتي، نظامي، باغ و استخر به فنس‌هايي با سايز و ارتفاع خاصي نياز است.

توري پرسي

توري پرسي يكي از محصولات مفتولي ساخته شده از مفتول‌هاي فلزي است كه با نام‌هاي توري مشبك يا فنس پرسي نيز شناخته شده است. اين محصول مي‌تواند از مفتول‌هايي از جنس برنج، آلومينيوم، فولاد، آهن يا گالوانيزه ساخته شود . همانطور كه اشاره شد توري پرسي از سيم مفتول، به شكل مربعي يا مستطيلي ساخته مي شود . در حقيقت اين شكل ظاهري در نتيجه جوش دادن و پرس كردن به صورت مربع و مستطيل در مي آيد كه غالبا از جوشكاري كم تر استفاده مي شود. همچنين لازم است بدانيد كه اين نوع توري در جنس هاي متنوعي توليد و به بازار عرضه مي شود.

جنس و نوع توري پرسي: تعيين قيمت توري پرسي نيز به جنس و نوع آن بستگي دارد. توري‌هاي ساخته شده از مواد با كيفيت و مقاوم، معمولاً هزينه بيشتري دارند.

سايز و ابعاد: اندازه و ابعاد توري پرسي نيز به قيمت آن افزوده مي‌شود. توري‌هاي بزرگتر و با ساختارهاي پيچيده معمولاً قيمت بيشتري دارند. انتخاب سايز مناسب به تناسب با پنجره يا درب مورد نظر، مهم است.

توري مرغي

توري مرغي ، نوعي توري فلزي با چشمه هاي شش ضلعي و مفتول هاي منعطف است. اين نوع توري فلزي، يكي از قديمي ترين انواع توري ها اختراع شده توسط بشر است كه با كاربردهاي بسيار متنوع مورد استفاده قرار گرفته است. همچنين توري مرغي با دو روش دستي و مكانيزه با دستگاه هاي پيشرفته ساخته مي شود كه كيفيت هر يك از اين روش هاي ساخت متفاوت خواهد بود. قيمت توري مرغي ممكن است به دليل پيچيدگي طرح‌ها و نقوش آن متغير باشد. توري‌هاي با طرح‌هاي دقيق و پيچيده معمولاً قيمت بالاتري دارند. اما در حالت كلي مي توان گفت اين توري از لحاظ قيمتي بسيار مقرون به صرفه مي باشد، به همين دليل است كه در انواع كاربردهاي مختلفي از اين محصول استفاده مي شود. جنس و نوع توري مرغي نيز به قيمت آن تأثير مي‌گذارد. توري‌هاي با جنس‌هاي با كيفيت و مقاوم معمولاً قيمت بيشتري دارند. به دليل نام اين توري بيشتر افراد ممكن است اشتباها در ذهن خود چنين برداشت كنند كه اين توري تنها در ساخت قفس و نگهداري مرغ، انواع پرندگان و در كل طيور و ديگر حيوانات كاربرد دارد، اما اين مفتول هاي در هم بافته شده يكي از پر كاربرد ترين توري هاي عرضه شده در صنعت مي باشد. و از توري مرغي در صنايع مختلفي همچون كشاورزي، ساختمان سازي، عمراني و . استفاده مي شود. در سال هاي اخير براي كاهش و يا تضعيف امواج واي فاي و ديگر امواج راديويي به صورت يك سازه قفسي در شهرها از اين نوع توري (توري مرغي) استفاده مي شود.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۷:۳۸ توسط:shahrmaftool موضوع: