shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

قيمت صفحه فرز، ماله و سيمان نسوز

فروشگاه شهر مفتول تامين‌كننده انواع مصالح ساختماني و صنايع مفتولي است. جديدترين محصولات اين مجموعه شامل سيمان نسوز، فرغون، صفحه فرز و استانبولي است. اين موارد جهت ساختمان‌سازي و بازسازي به وفور استفاده مي‌شود و وجود هر يك در كارهاي ساختماني ضروري است. به منظور آشنايي با اين محصولات و اطلاع از ليست قيمت مصالح ساختماني در شهر مفتول با ما همراه باشيد.

قيمت سيمان نسوز

سيمان نسوز با نام‌هاي سيمان پرآلومين و ديرگداز نيز شناخته مي‌شود. اين سيمان محصولي است كه در برابر گرما و آتش مقاوم است. تركيبات آهك آلومينا اصلي‌ترين جزء سيمان نسوز است. همچنين در اين محصول از اكسيد كلسيم، اكسيد سيليسيوم، اكسيد آلومينيوم و اكسيد آهن نيز استفاده مي‌شود. به منظور استفاده از سيمان نسوز، مقداري از آن به سيمان پرتلند اضافه شده و سبب افزايش سرعت گيرش آن مي‌شود. از جمله اصلي‌ترين ويژگي‌هاي سيمان نسوز شامل خاصيت زودگير آن است. يعني خيلي سريع سفت مي‌شود.

قيمت صفحه فرز

محصول ديگر كه اصولا در ساختمان‌سازي و به منظور برش دادن كاشي و سراميك و سنگ به دستگاه موردنظر متصل شده و مورد استفاده قرار مي‌گيرد صفحه فرز است. صفحه فرز به صفحه برش و صفحه سنگ نيز معروف است. اين محصول در انواع مختلفي وجود دارد و به راحتي به دستگاه سنگ متصل مي‌شود. شكل ظاهري اين محصول به صورت دانه‌هاي ريز الماسي مانند است كه خاصيت سايشي دارد. مواد تشكيل دهنده صفحه فرز شامل كارابيد سيليكون، اكسيد آلومينيوم، زيركونيوم و.. است.

قيمت ماله

از ديگر انواع ابزارهايي كه در ساختمان‌سازي كاربرد دارد ماله است. ماله ظاهري شبيه به كمچه دارد اما اين دو تفاوت هايي نيز با يكديگر دارند. دسته ماله با صفحه فلزي در يك راستا قرار دارد. اصلي‌ترين كاربرد ماله نيز صاف كردن سطوح گچي، سيمان و ساير است. در حالت كلي به منظور يكدست كردن سطوح از ماله استفاده مي‌شود. ماله داراي انواع مختلفي است  كه امروزه نسل جديد آن با نام ماله تلسكوپي شناخته مي‌شود. ماله تلسكوپي اين امكان را فراهم مي‌كند تا نقاط دورتر را به راحتي ماله كشي كنيد

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۹:۰۵ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :