shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

فروش انواع توري حصاري و توري جوشي در مجموعه شهر مفتول

يكي از محصولات فلزي پركاربرد، توري است. توري شبكه‌اي فولادي است كه توسط بافته شدن سيم‌ها بر روي يكديگر توليد مي‌شود. در واقع جنس توري از سيم مفتول فلزي است. توري ممكن است از دو نوع ساده و آجدار توليد شود. انواع آن نيز به دو صورت رولي و ورقه‌اي توليد مي‌شود. نوع ورقه‌اي آن انعطاف نداشته و نمي‌توان آن را رول كرد. در توري اندازه چشمه و ابعاد مفتول بكار رفته در آن بسيار مهم است و در كاربرد و تعيين قيمت آن نقش بسيار مهمي دارد. از جمله مشخصات مهم توريف مقاومت عالي اين محصول در برابر سايش است. از طرفي مقدار كربن در انواع توري متفاوت است. در اين بخش قصد داريم در مورد دو توري مهم يعني توري حصاري و توري جوشي صحبت كنيم.

فروش توري حصاري

از جمله پركاربردترين توري ها، توري حصاري است. اين محصول با نام فنس نيز شناخته مي‌شود و كاربردهاي گسترده و مهمي دارد. توري حصاري داراي چشمه‌هاي لوزي شكل است. فنس يا توري حصاري در ارتفاع ۰.۵ تا ۶ متر توليد مي‌شود. روش توليد آن نيز به صورت دستي يا ماشيني است. مفتول هايي كه به منظور توليد اين توري مورد استفاده قرار مي‌گيرند، در ضخامت ۲ الي ۴ ميلي‌متر هستند. در صورتي كه توري حصاري به صورت رول نيز توليد شود، رول آن‌ها حدودا ۱۵ متر است. اين مقدار با توجه به درخواست مشتري ممكن است كم يا زياد باشد. فروش توري حصاري در سراسر ايران و كارخانه‌هاي متعددي صورت مي‌گيرد. اما به منظور خريد اين محصول بايد توجه كرد از كيفيت مطلوبي برخوردار باشد.

وزن توري حصاري با توجه به مواردي از قبيل قطر مفتول و اندازه چشمه تغيير مي‌كند. در واقع هر چقدر قطر مفتول بيشتر باشد، ابعاد چشمه تغيير مي‌كند و در نهايت رول‌ها نيز سنگين‌تر مي‌شوند. در نتيجه قيمت توري حصاري افزايش پيدا مي‌كند. توري حصاري در مقايسه با توري‌هاي ديگر از ويژگي و خصوصيات مهمي برخوردار است. مفتولي كه در ساخت توري حصاري بكار برده مي‌شود، از نوع گالوانيزه است. توري حصاري كه توسط مفتول گالوانيزه گرم توليد شده باشد به خوبي در برابر رطوبت و شرايط آب‌وهوا مقاومت دارد.

توري حصاري در انواع مختلفي توليد مي‌شود كه شامل فنس زنجيري، فنس مربعي و توري حصاري با روكش pvc است. قيمت توري حصاري بر اساس عوامل مختلفي تعيين مي‌شود. همانطور كه گفته شد اين توري توسط روكش گالوانيزه ضدزنگ توليد مي‌شود. از اين رو فرآيند گالوانيزاسيون روي قيمت آن تاثير مي‌گذارد. عوامل ديگر نظير جنس، ضخامت، طول مفتول، ارتفاع و اندازه چشمه رول نيز روي قيمت نهايي موثر است. مهم‌ترين كاربرد توري حصاري استفاده به عنوان حصاركشي در اطراف باغ، كارگاه، پروژه‌هاي عمراني و است.

فروش توري جوشي

نوع ديگري از توري‌هاي مشبك فلزي، توري جوشي است. اين توري با استفاده از ميلگرد ساده يا آجدار توليد مي‌شود. سيم مفتول هايي كه به منظور ساخت اين توري مورد استفاده قرار مي‌گيرد از نوع آهن يا گالوانيزه بوده و سياه رنگ است. توري مش يا توري جوشي، در سه نوع پنلي، آجدار و فولادي توليد و روانه بازار مي‌شود. ضخامت سيم مفتول مورد استفاده در توري جوشي متفاوت بوده و با توجه به كاربرد آن تغيير مي‌كند.

توري مش يا جوشي بر خلاف ساير توري‌ها در ساختمان‌سازي كاربرد زيادي دارد. به طور كلي از اين توري به عنوان مسلح كردن بتن و فوندانسيون كف استفاده مي‌شود. فروش توري جوشي به صورت رولي يا ورقه‌اي در بازار صورت مي‌گيرد. توري مش جوشي رولي از مفتول آهني با قطر ۲.۵ تا ۵ سانتي‌متر توليد مي‌شود. توري جوشي ورقه‌اي نيز در ابعاد مختلف ۱ تا ۲ متر توليد شده و به بازار عرضه مي‌گردد. توري جوشي كاربردهاي زيادي دارد. از اين توري به منظور ساخت سقف كامپوزيت، كف سالن، انبار، اتوبان، فرودگاه، فوندانسيون كف‌هاي بتني، ايجاد تونل، ساخت مترو و استفاده مي‌شود. اين توري در ميان توري‌هاي فلزي ديگر، كاربردهاي عظيم‌تري در ساخت‌وساز دارد و به منظور ايجاد حصاركشي مورد استفاده قرار نمي‌گيرد.

توري جوشي داراي مزاياي زيادي است. اين توري از لحاظ اقتصادي بسيار مقرون به صرفه بوده و همچنين از مقاومت بالايي برخوردار است. استفاده از شبكه‌هاي مش سبب سرعت بخشيدن به ساخت مي‌شود و حمل و نقل و نصب آن نيز آسان است.

به منظور خريد انواع توري، تيرچه، افزودني بتن و. با ضمانت و كيفيت تضميني با شهر مفتول در ارتباط باشيد. به منظور ثبت خريد در اين مجموعه و يا دريافت مشاوره رايگان با شماره 02137556 در تماس باشيد و يا به آدرس https://shahrmaftool.com/  مراجعه نماييد.


برچسب: توري ، توري حصاري ، توري جوشي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۷:۰۳ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :