shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

شهرمفتول مرجعي معتبر براي خريد واتراستاپ،اسپيسر و رابيتس

واتراستاپ كه به آن نوار آب بند نيز گفته مي شود، نوعي نوار پلاستيكي است كه وظيفه اصلي آن جلوگيري از آب و نفوذ مايعات به شكاف و درزهاي بتن است. در واقع مي توان گفت از اين نوار پلاستيكي به منظور آب‌بندي سازه استفاده مي‌شود. واتراستاپ به طور كلي در دو نوع تخت و حفره دار توليد و در بازار به فروش مي رسد، كه از نوع تخت آن غالبا در درزهاي اجرايي و از نوع حفره دار آن در درزهاي انبساطي استفاده مي‌شود. اين محصول با طولاني كردن مسير حركت مايعات مانعي از نفوذ آب به درون شكاف و درزهاي بتن مي شود. نوار آب بند مطابق با كاربرد هايي كه دارند، در انواع گوناگوني توليد مي شوند. در ادامه به معرفي انواع نوارآب بند و ويژگي هاي آن ها خواهيم پرداخت.

واتراستاپ پليمري يا PVC

اولين نوع واتراستاپ توليد شده، واتراستاپ پليمري يا پي وي سي است. واتراستاپ پليمري نخستين بار در پروژه‌هاي عمراني مورد استفاده قرار گرفت. اين نوع نوار آب بند در مقايسه با ديگر انواع خود داراي قيمت پايين تر و قابليت جوش پذيري است. به طور كلي از اين محصول بيشتر در پروژه هايي كه نوع سيال مجاور درز بتن از تركيبات نفتي يا هيدروفوبيك باشد به كار برده مي شود. واتراستاپ پليمري غلبا به صورت رول پيچ و در متراژ 25 متري در بازار به فروش مي رسد. براي نصب اين نوع نوارآب بند لازم است از افراد متخصص كمك گرفت، زيرا براي براي استفاده از اين واتراستاپ آن را برش داده و به يكديگر جوش مي‌دهند. به منظور جوش دادن اين واتراستاپ ابتدا دو سر محصول را ذوب كرده و به يكديگر مي‌چسبانند.

مزاياي اين نوع واتراستاپ به شرح زير است:

·         استفاده از اين واتراستاپ بسيار راحت است.

·         واتر استاپ پليمري در طرح و سايز‌هاي متفاوتي توليد مي‌شود.

·         از قيمت مناسبي برخوردار است.

·         داراي قابليت چوش‌پذيري خوبي است.

واتراستاپ فلزي

اين نوع واتراستاپ به دليل مقاومت كمتر در برابر سايش و همينطور قيمت بالاتري كه دارد، در مقايسه با ديگر انواع اين محصول داراي كاربرد كم تري است. همچنين براي استفاده از واتراستاپ فلزي بايستي اين محصول به وسيله پوشش پليمري مقاوم گردد، تا دچار خوردگي نشود. به طور كلي مي توان گفت استفاده از اين واتراستاپ نسبت به نوع پليمري كمتر بوده و بهتر است از نوع پليمري استفاده شود.

واتراستاپ هيدروفيلي

جديدترين نوع نوار آب بند، واتراستاپ هيدروفيلي است. اين محصول از پليمر الاستومري و يك فيلر ساخته شده است، كه در هنگام تماس با آب، آن را جذب كرده و افزايش حجم پيدا مي‌كند. از اين ابزار در مواقعي استفاده مي شود كه مي خواهيم يك سازه بتني جديد روي سازه قديمي اجرا نماييم. براي اجراي واتراستاپ هيدروفيلي ابتدا آن را روي سازه قديمي مي چسبانند و سپس بتن روي آن قرار خواهد گرفت. به اين صورت چنانچه آب به سازه جديد راه پيدا كند، توسط فيلر جذب شده، فشار در شبكه پليمري افزايش مي يابد و به اين طريق شبكه را به منافذ بتن فشار داده تا مانع از عبور آب از اين درز شود.

خريد اسپيسر و رابيتس در شهر مفتول

اسپيسر نوعي قطعه فولادي است كه به آن فاصله انداز نيز گفته مي شود. در واقع وظيفه ي اصلي اين قطعه نگه داشتن ميلگرد، پوشش دهي و همچنين ايجاد فاصله بين آن ها است. با خريد اسپيسر و استفاده از آن مي توان از زنگ زدن ميلگرد نيز جلوگيري كرد. اسپيسر در انواع پلاستيكي، بتني، فلزي و... توليد مي‌شود. استفاده از اين قطعه در پروژه‌هاي ساختماني سبب صرفه‌جويي اقتصادي مي‌شود. اين محصول از وزن سبكي برخوردار است. در عمليات پوشش‌دهي ميلگرد استفاده از اسپيسر سبب سرعت بخشيدن به اجرا مي‌شود. به منظور خريد اسپيسر مي توانيد به وب سايت شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه نماييد. همچنين براي استعلام جديد ترين قيمت انواع مصالح ساختماني با كيفيت مي توانيد از طريق تماس با شماره تلفن  37556-021 از كارشناسان با تجربه اين مجموعه مشاوره رايگان دريافت نماييد. در شهر مفتول مي توانيد انواع اسپيسر را با كيفيتي تضميني و قيمتي مناسب خريداري كنيد. شما مي توانيد انواع محصولات مفتولي ومصالح ساختماني چون رابيتس ، پشم شيشه، يونوليت و ... با قيمت مناسب در شهر مفتول كه بزرگ‌ترين توليدكننده و توزيع‌كننده انواع محصولات مفتولي و مصالح ساختماني ارزان و باكيفيت است بيابيد. در شهرمفتول امكان ثبت سفارش به صورت اينترنتي و تلفني وجود دارد. محصولات مفتولي را با كيفيت تضميني خريداري كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۹:۲۳ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :