shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

كاربرد پايه فنس و مزاياي آن

پايه فنس به لوله‌هاي گالوانيزه‌اي گفته مي‌شود كه براي محكم نگه داشتن انواع توري‌ها از جمله توري حصاري، توري گابيون و سيم خاردار مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

يكي از كاربردهاي استفاده از پايه‌فنس و توري حصاري كه امروزه بسيار حائز اهميت مي‌باشد، برقراري امنيت در مكان‌هاي شخصي و جلوگيري از دسترسي ديگر اشخاص به ملك خصوصي مي‌باشد. زمين‌هايي مانند: باغ‌ها، مزارع، كارگاه‌ها و… از جمله مواردي هستند كه پايه حصار به همراه توري حصاري كاربرد فراواني در ايجاد امنيت و حفاظت آن‌ها دارند. از ديگر كاربرد هاي تيرحصار مي‌توان به محوطه‌سازي در نيروگاه‌ها، پالايشگاه‌ها، پروژه‌هاي ساختماني و… اشاره كرد.

پايه فنس و لوله‌هاي گالوانيزه به دليل استفاده در حصاركشي داراي مقاومت بالايي بوده و در سايزها و اندازه‌هاي متفاوتي تهيه مي‌شوند. جنس لوله‌هاي گالوانيزه و پايه فنس در اصل از آهن است و با روكش گالوانيزه پوشيده شده است كه در شرايط آب‌وهوايي مختلف قابل استفاده مي‌باشد.

از آن‌جايي كه اين محصول از تركيب آهن، روي و... ساخته شده است؛ مقاومت بسيار بالايي داشته و در عين حال منعطف و تا حدودي شكل پذير است. از ديگر مزاياي اين محصول مقاومت در برابر رطوبت، خوردگي و زنگ‌زدگي به دليل عمليات گالوانيزاسيون بر روي آن مي‌باشد.

 


برچسب: پايه فنس ، توري گابيون ، سيم خاردار،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۰۴ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :