shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

چند نكته براي خريد فنس

  1. جنس مفتول

جنس مفتولي كه شما انتخاب مي‌كنيد دوام و مقاومت فنس را مشخص خواهد كرد. اگر شما توري با دوامي مي‌خواهيد بايد آب‌وهواي منطقه خود را در نظر بگيريد و متناسب با آن براي خريد توري فنس باغي اقدام كنيد. براي آب‌و‌هوايي مانند مناطق شمالي يا جنوبي كشور كه آب‌وهواي مرطوب و شرجي دارند، نوع گالوانيزه شده بايد به كار رود.

  1. ضخامت مفتول

 از ديگر فاكتورهاي مهمي كه بايد براي خريد فنس حصاري به آن توجه كرد، ضخامت مفتول است. بديهي است كه هر چه ضخامت مفتول گالوانيزه يا سياه بيش‌تر باشد دوام و مقاومت آن نيز بيش‌تر خواهد بود. در نتيجه قيمت فنس نيز افزايش خواهد يافت. بنابراين در تعيين ضخامت مفتول فنس بايد هدف و انگيزه خود را در نظر بگيريد.

  1. اندازه چشمه ها

حالا كه شما جنس فنس و بعد از آن ضخامت مفتول را متناسب با نيازتان انتخاب كرديد، وقت آن است كه در مورد اندازه و سايز چشمه‌ها فكر كنيد. اينكه چقدر چشمه‌هاي فنس بزرگ باشد نيز به انگيزه شما براي فنس كشي بستگي دارد.

  1. ارتفاع فنس

در نهايت ارتفاع حصار شما نيز در قيمت و خريد فنس نقش بسزايي دارد. زيرا رول‌هاي فنس در ارتفاع‌هاي 1 تا 3 متر توليد مي‌شوند. در نهايت شما بايد انتخاب كنيد كه چه ارتفاعي از آن پاسخ‌گوي نياز شما خواهد بود تا بر اساس آن پايه فنس مورد نظر خود را انتخاب كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۱:۱۷ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :