shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

مشخصات و كاربرد توري گابيون، مرغي و فرنگي

توري فلزي، به نوعي شبكه فولادي مشبك گفته مي‌شود كه از بافته شدن سيم مفتول توليد مي‌گردد. سيم مفتول‌هاي بكار رفته در توري فلزي در دو نوع ساده و آجدار هستند. ساختار توري فلزي محكم و با استحكام است. توري‌هاي فلزي در دو نوع ورقه‌اي و رولي توليد  مي‌شود. نوع ورقه‌اي اين توري از انعطاف برخوردار نيست اما نوع رولي انعطاف‌پذير است. در انواع توري ضخامت سيم مفتول و ابعاد چشمه متفاوت است و هر توري داراي ابعاد مختلفي است. اين مسئله به كاربرد آن نيز بستگي دارد. توري‌ها معمولا در برابر سايش مقاومت بسيار بالايي دارند. در اين بخش قصد داريم در مورد مشخصات و كاربرد توري گابيون، مرغي و فرنگي صحبت كنيم.

مشخصات و كاربرد توري گابيون

توري گابيون يكي از انواع توري است. اين توري به صورت شش ضلعي توليد مي‌شود. جنس توري گابيون به صورتيست كه كاملا ضدزنگ و گالوانيزه است. كاربردد اصلي توري گابيون يا توري سنگي مربوط به جلوگيري از ريزش سنگ در كنار جاده‌ها است. از طرفي اين توري به عنوان قفس نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به طوري كه با سنگ، بتن، خاك يا ماسه پر مي‌شود و به منظور پايداري شيل و محافظت در برابر سايش استفاده مي‌گردد. توري گابيون در انواع مختلفي توليد مي‌شود. از كاربردهاي ديگر توري گابيون مي‌توان به توليد ديوارهاي محافظ، مهار سنگ ها، سدسازي و جاده‌سازي اشاره كرد.

مشخصات و كاربرد توري مرغي

در ميان انواع توري‌ها، توري مرغي يكي از پركاربردترين انواع توري است. اين توري معمولا با ضخامت 0.4 تا 0.7 ميلي‌متر توليد مي‌شود. توري مرغي به صورت شش ضلعي است و از نظر ظاهري شبيه به توي فرنگي است. توري مرغي ايراني نسبت به نوع خارجي از كيفيت بسيار زيادي برخوردار است. بنابراين قيمت آن نيز بيشتر از توري مرغي خارجي است. چرا كه توري مرغي ايراني به روش گالوانيزه گرم توليد مي‌شود و بنابراين كيفيت آن بهتر است. توري مرغي كاربرد زيادي دارد كه در ميان آن‌ها مي‌توان به استفاده از اين توري در ساخت سقف؛ گچ‌كاري، دور ستون ها، زيرسازي كاشي و... اشاره كرد.

مشخصات و كاربرد توري فرنگي

توري فرنگي كه مشابه با توري مرغي است، توري فرنگي ايراني از كيفيت بسيا بالايي برخوردار است و به روش گالوانيزه گرم توليد مي‌شود. توري فرنگي چيني به روش گالوانيزه سرد توليد مي‌شود و از كيفيت بالايي برخوردار نيست. همين مسئله سبب مي‌شود توري فرنگي خارجي از قيمت پايين‌ترين برخوردار باشد.

 

شهر مفتول توليدكننده انواع توري و محصولات مفتولي، انواع توري را با مناسب‌ترين قيمت و كيفيت عرضه مي‌كند. جهت خريد با شماره 02154483 تماس بگيريد و يا به سايت شهر مفتول مراجعه كنيد. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۳:۳۷ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :