shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

فروش مفتول گالوانيزه، سيم آرماتوربندي و سيم خاردار در مجموعه شهر مفتول

شهر مفتول به عنوان توليدكننده انواع صنايع مفتولي، انواع محصولات مفتولي را با مناسب‌ترين قيمت و كيفيت به فروش مي‌رساند. از جمله محصولات مفتولي اين مجموعه شامل مفتول گالوانيزه، سيم آرماتوربندي و سيم خاردار است. هر يك از اين محصول داراي كاربرد، مشخصات و ويژگي‌هاي خاص خود هستند. در اين بخش قصد داريم در مورد مشخصات خريد مفتول گالوانيزه، سيم آرماتوربندي و سيم خاردار در شهر مفتول صحبت كنيم. در صورتي كه به دنبال خريد اين محصولات با مناسب‌ترين قيمت هستيد با مجموعه شهر مفتول همراه باشيد.

فروش مفتول گالوانيزه

سيم مفتول گالوانيزه به نام مفتول سفيد نيز معرفي مي‌شود در دسته محصولات مفتولي قرار مي‌گيرد. به منظور توليد مفتول گالوانيزه، مفتول سياه تحت گالوانيزاسيون قرار مي‌گيرد. گالوانيزاسيون شامل مراحليست كه مفتول در برابر اكسيد شدن و زنگ زدن مقاوم مي‌شود. اين مسئله سبب مي‌شود تا از مفتول در هر شرايط آب و هوايي بتوان استفاده كرد. سيم مفتول گالوانيزه به دو روش گالوانيزه گرم و گالوانيزه سرد توليد مي‌شود.

مفتول گالوانيزه به جهت مقاومت عالي كه در برابر زنگ‌زدگي دارد، كاربرد زيادي نيز داراست. ساده‌ترين كاربرد اين محصول شامل ساخت لوازم تزئيني و حصاركشي است. پوشش محافظتي گالوانيزه بر روي اين محصول سبب مي‌شود تا در برابر شرايط محيطي مختلف مقاومت بالايي از خود داشته باشد. همين مسئله سبب مي‌شود كاربرد استفاده از مفتول گالوانيزه در شرايط آب و هوايي مختلف بسيار زياد باشد. از طرفي اين پوشش سبب مي‌شود مفتول طول عمر بيشتري داشته باشد و در برابر خراش و ساييدگي مقاوم باشد. از طرفي در برابر آتش‌سوزي نيز مقاوم مي‌شود. بنابراين از مفتول گالوانيزه علاوه بر ساختمان‌سازي در موارد ديگر نيز استفاده مي‌شود. به منظور خريد مفتول گالوانيزه با بهترين كيفيت با شهر مفتول در ارتباط باشيد.

فروش سيم آرماتوربندي

مفتول سياه يا سيم آرماتوربندي ، به صورت مفتول آنيل شده نيز شناخته مي‌شود. كاربرد اين محصول در صنايع بسته‌بندي، قالب بندي، ساخت انواع مفتول گالوانيزه، آرماتوربندي و رايج است. به منظور توليد اين محصول ميلگرد كلاف كه ۵.۵ تا ۸ ميلي‌متر باشد را در دماي ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتي‌گراد قرار مي‌دهند. در واقع طي روش نورد سرد توليد مي‌شود و در دستگاه‌هاي كشش به ۱.۲ الي ۶ ميلي‌متر تبديل مي‌شوند. در نهايت در كلاف‌هاي ۱۵ الي ۲۰ كيلويي دسته‌بندي شده و در كوره آنيل تحت حرارت قرار مي‌گيرند.

از مفتول سياه يا سيم آرماتوربندي در موارد مختلفي استفاده مي‌شود. اين محصول به انواع مختلفي تقسيم مي‌شود. به طور كلي استفاده از آن در مواردي همچون آرماتوربندي، قالب‌بندي، بسته‌بندي كشاورزي، عايق‌بندي و نجاري رايج است. قطر مفتول مورد نظر براي ساخت آن به كاربرد و ميزان نيرويي كه بايد تحمل كند بستگي دارد. از خواص اصلي آن شامل خاصيت انعطاف‌پذيري بالاي آن است. اين مسئله سبب سهولت كار با آن مي‌شود. استفاده از مفتول سياه به دليل خواصي كه دارد بسيار رايج است. به منظور اطلاع اطلاع از قيمت خريد سيم مفتول سياه با شهر مفتول تماس بگيريد.

فروش سيم خاردار

سيم خاردار به عنوان يكي از رايج‌ترين محصولات مفتولي براي ايجاد امنيت و حصاركشي در يك بخش است. اين مفتول در واقع از فولاد نرم ساخته مي‌شود. همچنين داراي كاربردهاي متنوعي است. از آنجايي كه وزن سبك و قيمت مناسبي دارد، در بيشتر مناطق قابل مشاهده است. در فرآيند توليد سيم خاردار از سيم فولادي به همراه روكش گالوانيزه استفاده مي‌گردد. در واقع اين كار به منظور جلوگيري از زنگ‌زدگي و خوردگي انجام مي‌گيرد. توليد سيم خاردار توسط دستگاه‌هاي اتوماتيك انجام مي‌گيرد. انواع سيم خاردار نيز به دو صورت خطي و حلقوي توليد مي‌شود.

سيم خاردار حلقوي از فولاد سخت گالوانيزه و فنر ساخته شده و معمولا براي ايجاد امنيت در مناطق نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از سيم خاردار خطي براي حصاركشي اطراف باغ و زمين‌هاي كشاورزي استفاده مي‌شود. با مراجعه به وب سايت شهرمفتول به صورت آنلاين سفارش خود را ثبت نماييد. همچنين به منظور استعلام قيمت و يا دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص محصولات مي‌توانيد با شماره 02137556  تماس حاصل نماييد. كارشناسان شهر مفتول اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار خواهند داد.

 


برچسب: مفتول گالوانيزه ، سيم خاردار ، سيم آرماتوربندي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۸:۵۰ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :