shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

چسب بتن چيست؟

چسب بتن، يكي از افزودني هاي رايج در بتن است كه استفاده از آن مزاياي زيادي را به همراه دارد. چسب بتن در واقع افزودني است كه به منظور افزايش خاصيت چسبندگي و يا چسباندن يك قطعه روي قطعه ديگر مورد استفاده قرار مي گيرد. از اين محصول بيشتر در پروژه هاي تعميرات و بازسازي استفاده مي شود. استفاده از چسب بتن تنها سبب افزايش خاصيت چسبندگي نمي شود بلكه استفاده از اين محصول مي تواند مقاومت بتن را نيز افزايش دهد. به منظور آشنايي بيشتر با چسب بتن با ما همراه باشيد.

انواع چسب بتن

چسب بتن داراي انواع مختلفي است كه رايج ترين آن چسب بتن اپوكسي و لاتكس يا پليمري است. از چسب بتن به منظور ترميم بتن، آب‌بندي بتن و افزايش خواص شيميايي و مكانيكي بتن نيز استفاده مي گردد.

چسب لاتكس از كوپليمر محلول در آب توليد مي شود. اين چسب به صورت مايع بوده و اصولا شيري رنگ است. اين محصول با سيمان پرتلند و ماسه تركيب مي شود و در نهايت محلول مقاوم در برابر آب و مواد شميايي و همچنين ساييدگي ايجاد مي كند. از آن به منظور چسباندن كاشي، سراميك و... استفاده مي شود.

چسب اپوكسي نوع ديگري از چسب بتن است. اين چسب از دو جزء تشكيل مي شود كه شامل رزين و سخت‌كننده است. اين چسب بسيار قدرت‌مند بوده و سبب دوام زياد، افزايش مقاومت مكانيكي و قدرت چسبندگي در بتن مي شود. اين چسب نيز به حالت مايع بوده و شيري رنگ است.

نوع ديگري از انواع چسب بتن، نوع پودري است. اين محصول بر پايه كوپليمر وينيل استات بوده و به مقدار يك به چهار با آب مخلوط مي شود. استفاده از چسب بتن پودري سبب افزايش خاصيت چسبندگي در بتن شده و آب‌بندي مي كند.

كاربرد چسب بتن

·        ترميم بتن فرسوده

·        جلوگيري از ايجاد ترك در بتن

·        اتصال ميلگرد به بتن

·        آب‌بندي بتن

·        افزايش خاصيت چسبندگي و افزايش مقاومت مكانيكي

به منظور خريد انواع چسب بتن، الياف بتن، ضد يخ بتن و ساير افزودني هاي بتن و همچنين محصولات مفتولي با شماره 02154483 در ارتباط باشيد و انواع افزودني بتن را با بهترين قيمت از شهر مفتول خريداري كنيد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۱:۲۲ توسط:shahrmaftool موضوع:

قيمت انواع تيرچه كروميت و تيرچه بتني

تيرچه، عضوي پيش‌ساخته و مهم در ساختمان‌سازي است. اين محصول به صورت افقي در ميان ستون‌هاي ساختمان، ديوار و همچنين تيرهاي ساختمان قرار مي‌گيرد. اصلي‌ترين وظيفه اين محصول در ساختمان تحمل كردن بارهاي زنده و مرده است. در واقع از سقف و كف ساختمان پشتيباني مي‌كند. تيرچه از جنس‌هاي مختلف ساخته مي‌شود. چوب، فولاد و بتن، پايه توليد انواع تيرچه كروميت و بتني است. تيرچه به انواع مختلفي تقسيم مي‌شود كه مهم‌ترين آن‌ها تيرچه كروميت و بتني است. در ادامه در مورد هر يك و مشخصات آن‌ها صحبت مي‌كنيم.

قيمت انواع تيرچه بتني

تيرچه بتني كه با عنوان تيرچه بلوك نيز شناخته مي‌شود از ميلگرد و بتن ساخته مي‌شود. به منظور ساخت تيرچه بتني از يك آرماتور در بال فوقاني، دو آرماتور در بال تحتاني و چند آرماتور زيگزاگ استفاده مي‌شود. تيرچه بتني در صنعت و ساختمان‌سازي كاربرد مختلفي دارد. با كمك تيرچه بتني مي‌توان به راحتي ساختمان و برج‌هاي مرتفع ساخت. از تيرچه بتني در پوشش سقف‌هاي آجري، فلزي و بتن آرمه استفاده مي‌گردد. اين محصول به دو دسته تيرچه خرپايي و پيش تنيده تقسيم مي‌شود. قيمت تيرچه بتني به عوامل مختلفي بستگي دارد. عواملي نظير قيمت آهن در بازار جهاني، ميزان تقاضا، قيمت ارز و دلار و... به طور مستقيم در اين مسئله تاثير دارند.

قيمت انواع تيرچه كروميت

تيرچه كروميت يا تيرچه فلزي، نوع ديگري از انواع تيرچه است. اين محصول از ورق فولادي و نبشي توليد مي‌شود. در اين محصول به جاي ميلگرد از نبشي استفاده مي‌شود. اين محصول از نزديك شامل سه بخش تحتاني، مياني و فوقاني است. ساختار اين تيرچه سبب شده است تا در صنعت ساختمان از اهميت ويژه‌اي برخوردار باشد.

تيرچه كروميت از استقامت بالايي برخوردار است، از اين رو مي‌توان كل ساختمان اسكلت فلزي را با اين محصول پوشش داد.

به منظور خريد انواع تيرچه بتني و تيرچه كروميت و ساير محصولات مفتولي و افزودني بتن با شهر مفتول در ارتباط باشيد. به منظور استعلام قيمت و خريد با شماره 02154483 تماس بگيريد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۰:۳۳ توسط:shahrmaftool موضوع:

يونوليت چيست؟

يونوليت محصوليست كه در ايران به نام پلاستوفوم، يونوليت و يا آكاسيف شناخته مي‌شود. اين محصول ماده‌اي بسيار سبك بوده و سفيدرنگ است. اصلي‌ترين كاربرد يونوليت مربوط به ساختمان‌سازي و ايجاد عايق است. اين ماده نوعي پليمر سفيد رنگ بوده كه به منظور عايق رطوبت، صدا و دما مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به منظور تهيه اين محصول پلي استايرن داخل قالب‌هاي مخصوص ريخته شده و منبسط مي‌گردد. از اين محصول به عنوان عايق حرارت و صدا به طور گسترده مي‌توان استفاده كرد. پلي استايرن كه به منظور ساخت يونوليت مورد استفاده قرار مي‌گيرد سفيد رنگ است. اين ماده در فرآيندهاي پتروشيمي تهيه مي‌شود. علي رغم چگالي وزن پاييني كه دارد، در برابر حرارت، صدا و رطوبت مقاومت عالي دارد.

كاربرد يونوليت

به منطور عايق كردن سفال، از يونوليت در آن‌ها استفاده مي‌شود كه اصطلاحا سفال فوم‌دار نام دارد. لازم به ذكر است در صورتي كه الزامات و استانداردهاي يونوليت رعايت گردد، اين محصول در برابر حريق نيز مقاومت بسيار بالايي دارد. مهم‌ترين كاربردهاي يونوليت به شرح زير است:

·        به منظور توليد بلوك‌هاي پلاستوفوم سقفي جهت ايجاد عايق‌كاري حرارتي و صوتي استفاده مي‌گردد.

·        جهت عايق‌كاري برودتي در سردخانه و يخچال‌هاي صنعتي از اين محصول استفاده مي‌شود.

·        به منظور ساخت انواع فوم‌هاي بسته‌بندي و يخدان مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

·        به منظور ساخت ماكت، تهيه تابلوهاي تبليغاتي، تزئيني فوم ريخته‌گري، فوم گل‌سازي استفاده مي‌گردد.

·        اين محصول جايگزين مناسبي جهت بلوك‌هاي سيماني و سفالي در صنعت ساختمان است.

مزاياي استفاده از يونوليت

·        يونوليت وزن بسيار سبكي دارد و همين مسئله سبب مي‌شود وزن سازه به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا كند.

·        مقاومت بسيار عالي در برابر رطوبت و حرارت دارد.

·        قابل بازيافت بوده و به محيط زيست آسيب نمي‌رساند.

·        مي توان آن را به اشكال و اندازه‌هاي مختلف تبديل كرد.

·        حمل و جابه‌جايي اين محصول به راحتي امكان‌پذير است.

·        خاصيت ضد ضربه و مقاومت بالا در برابر فشار دارد.

به منظور خريد انواع يونوليت، الكترود جوشكاري، توري، تيرچه و... از شهر مفتول با مناسب‌ترين قيمت و كيفيت با شماره 02154483 تماس بگيريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۵:۴۸ توسط:shahrmaftool موضوع:

كاربرد يونوليت سقفي چيست ؛ معايب و مزاياي آن

استفاده از يونوليت امروزه در صنعت ساختمان‌سازي كاربرد زيادي دارد. علاوه بر ساختمان‌سازي در صنايع مختلف نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. يونوليت داراي مزاياي زيادي است از اين رو محبوبيت ويژه‌اي در صنعت ساختمان‌سازي دارد. از جمله مزاياي يونوليت مي‌توان به وزن كم، مقاومت بالا در برابر رطوبت، عايق صوتي و عايق حرارتي اشاره نمود. بنابراين استفاده از يونوليت سبب كاهش وزن كلي ساختمان، صرفه‌جويي در استفاده از مصالح و همچنين افزايش سرعت ساخت مي‌شود. كاربرد يونوليت سقفي نسبت به ديگر يونوليت‌ها بيشتر است. امروزه از اين يونوليت در ساخت انواع ساختمان مسكوني و تجاري و اداري استفاده مي‌شود. در ادامه در مورد اينكه كاربرد يونوليت سقفي چيست صحبت خواهيم كرد. همچنين معايب و مزاياي آن را به منظور خريد يونوليت سقفي بيان مي‌كنيم.

يونوليت سقفي چيست ؟

يونوليت سقفي يكي از انواع يونوليت است. كاربرد يونوليت سقفي بسيار گسترده است. يونوليت در واقع از نوعي ماده بي اثر و خنثي ساخته مي‌شود. ساختار اصلي آن نيز نوعي پلاستيك است كه از استايرن مونومر به دست مي‌آيد. اين ماده داراي وزن بسيار كمي است همچنين بيشتر از 90 درصد يونوليت را هوا تشكيل مي‌دهد.

 بلوك‌هاي يونوليت مادر ساختار يونوليت سقفي را تشكيل مي‌دهند. در واقع بلوك يونوليت مادر در طي سه مرحله انبساط، تثبيت و شكل‌دهي قرار گرفته و روي ميز برش، برش داده مي‌شود. در نهايت با استفاده از سيم‌هاي المنت برقي يا دستگاه‌هاي CNC به يونوليت سقفي تبديل مي‌شود.

يونوليت ساختماني به چه يونوليتي گفته مي‌شود؟

يونوليت‌ها به سه دسته كلي تقسيم مي‌شوند كه شامل يونوليت فشرده، يونوليت بسته‌بندي و يونوليت ساختماني است. كاربرد هر يك از اين يونوليت‌ها با ديگري متفاوت است. يونوليت ساختماني به يونوليتي گفته مي‌شود كه در ساختمان‌سازي كاربرد دارد. خود يونوليت ساختماني به دسته‌هاي مختلفي تقسيم مي‌شود كه هر يك كاربرد و ويژگي‌هاي خاص خود را دارند.

انواع يونوليت ساختماني

انواع يونوليت ساختماني

همانطور كه پيش‌تر گفته شد يونوليت‌هاي ساختماني به انواع مختلفي تقسيم مي‌شوند. در اين بخش انواع يونوليت ساختماني را آورده‌ايم:

يونوليت‌هاي ديواري: از جمله رايج‌ترين يونوليت‌هاي ساختماني، يونوليت‌هاي ديواري هستند. اين يونوليت‌ها در واقع به صورت تزئيني و ديوارپوش مورد استفاده قرار مي‌گيرند. يونوليت ديواري مانند انواع يونوليت‌هاي ديگر يك عايق عالي در برابر صدا، حرارت و رطوبت بوده و مقاومت بالايي دارد. لازم به ذكر است اين يونوليت جلوي حشرات موذي را نيز مي‌گيرد.

يونوليت‌هاي فشرده: يونوليت‌هاي فشرده داراي دانسيته و وزن بالايي هستند. يونوليت‌هاي فشرده معمولا در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند و در برابر  صدا و حرارت قدرت بالايي دارند.

يونوليت سقفي: يونوليت سقفي نيز يكي از انواع يونوليت ساختماني است. كاربرد يونوليت سقفي نسبت به ديگر مدل‌ها معمولا بيشتر و وسيع تر بوده و دانسيته 12 دارد.

كاربرد يونوليت سقفي چيست ؟

يكي از اصلي‌ترين كاربرد يونوليت سقفي در ميان انواع يونوليت‌هاي ساختماني، استفاده از آن به عنوان يك عايق قوي است. از اين يونوليت به عنوان يك عايق دائمي در ساختمان‌سازي و در مرحله بتن‌ريزي استفاده مي‌شود. در سردخانه‌ها نيز از يونوليت سقفي به عنوان عايق برودتي استفاده مي‌شود.

در واقع دليل اصلي استفاده از يونوليت سقفي، كاهش وزن ساختمان و افزايش مقاومت آن در برابر عوامل خارجي به ويژه زلزله است. از جمله مزاياي يونوليت سقفي اين است كه به دليل طراحي و برش ويژه‌اي كه دارد بدون نياز به رابيتس مي‌توان گچ‌كاري كرد. از طرفي سبب صرفه‌جويي در استفاده از مصالح ديگر نيز مي‌شود. كاربرد يونوليت سقفي تنها به ساختمان‌سازي محدود نمي‌شود.

سايز يونوليت سقفي

يكي از ويژگي‌هاي اصلي يونوليت سقفي اين است كه در هر سايز و ابعادي توليد شود مي‌توانيد از آن استفاده نماييد و هيچ ضايعاتي نخواهند داشت. با برش به راحتي مي‌توانيد اندازه يونوليت را تغيير دهيد. اما به طور كلي يونوليت‌هاي سقفي استاندارد بر اساس اندازه‌هاي مشخصي توليد مي‌شوند كه به شرح زير است:

  • يونوليت‌هاي مورد استفاده در تيرچه بتني در طول 2 متر، عرض نيم متر و ارتفاع 20 تا 25 سانتي‌متر توليد مي‌شود.
  • يونوليت‌هاي حفره دار داراي طول 110 سانتي‌متر ، عرض 50 سانتي‌متر و ارتفاع 25 سانتي‌متر هستند.
  • يونوليت‌هاي تيرچه كروميت طول 2 متر، عرض 65 سانتي‌متر و ارتافع 20 تا 25 سانتي متري توليد مي‌شود.
  • يونوليت سقف‌هاي پيش تنيده نيز براي طول 2 متر، عرض 50 سانتي‌متر و ارتفاع 15 سانتي‌متر توليد مي‌شود.

مزاياي استفاده از يونوليت سقفي

يونوليت سقفي چيست ؟

مزاياي يونوليت سقفي بيشتر از معايب آن است. از اين رو به صورت گسترده از آن در صنايع استفاده مي‌شود. مزاياي يونوليت سقفي به شرح زير است:

  • وزن سبكي دارد.
  • در برابر در برابر رطوبت، حرارت و صدا به صورت يك عايق كامل عمل مي‌كند.
  • ططول عمر و دوام بالايي دارد.
  • قابل بازيافت است.
  • مي توان به اشكال و اندازه‌هاي مختلف آن را تبديل نمود.
  • قابليت حمل آساني دارد.
  • ضد ضربه است.
  • در برابر فشار مقاومت بالايي دارد.

معايب يونوليت سقفي

  • در مقايسه با مزايا، معايب يونوليت سقفي كمتر است. يكي از معايب يونوليت سقفي مقاوم نبودن آن در برابر حلال‌هاي آلي است.
  • ممكن است به لايه اوزن آسيب وارد كند. البته اگر از كلروفلوروكربن در آن استفاده شود.
  • در صورت استفاده از رنگ‌هاي روغني ممكن است قابليت اشتعال داشته باشد.

خريد يونوليت سقفي

براي خريد يونوليت سقفي لازم است ويژگي‌هاي يونوليت و كاربرد آن را به طور كامل در نظر داشته باشيد تا با توجه به نياز خود آن را تهيه كنيد. براي خريد يونوليت سقفي مي‌توانيد با شهر مفتول در ارتباط باشيد. شهر مفتول مركزي مطمئن براي خريد شماست. براي تهيه انواع يونوليت،  توري، پشم شيشه ، سيم آرماتوربندي، مفتول گالوانيزه، تيرچه كروميت و... با شماره 02154483 تماس حاصل نماييد. همچنين مي‌توانيد با مراجعه به صفحه محصول موردنظر خريد خود را به صورت اينترنتي ثبت كنيد.


برچسب: يونوليت . يونوليت سقفي . توري . پشم شيشه . مفتول گالوانيزه . تيرچه كروميت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۳:۳۱ توسط:shahrmaftool موضوع:

الكترود جوشكاري چيست؟

الكترودها قطعاتي هستند كه دو سر دارند. در ساختار الكترود يك سر آن‌ها به الكترونيك يا مواد نيمه رسانا متصل شده و بخش ديگر در تماس با فلزات است. زماني كه از الكترود جوشكاري در هنگام جوشكاري استفاده مي‌شود بخش غير فلزي به جريان الكتريسيته وصل مي‌شود. به طور كلي الكترود از مفتول فلزي ساخته مي‌شود. بر سطح اين فلز پوششي به نام فلاكس قرار مي‌گيرد. اكسيد سديم، آزبست، خاك رس، آهك و همچنين سلولز از جمله ساختار اين پوشش هستند. الكترودها ذوب مي‌شوند و در ميان فضاي خالي قطعات قرار مي‌گيرند. در نتيجه سبب اتصال قطعات به يكديگر مي‌شوند.

انواع الكترود جوشكاري

الكترود جوشكاري داراي دو نوع است. الكترودهاي مصرف و الكترودهاي غير مصرفي انواع آن هستند. در ادامه در مورد هر يك توضيح مختصري در اختيار شما قرار مي‌دهيم.

الكترود مصرفي

الكترود مصرفي داراي نقطه ذوب پاييني است. در جوشكاري MIG معمولا از آن‌ها استفاده مي‌شود. ساختار اين الكترود از فولاد نرم و فولاد نيكل است. استفاده از الكترودهاي مصرفي نياز به دقت دارد و يك مسئله را در خصوص آن‌ها بايد رعايت كنيد. اين الكترودها مي‌بايست در دوره زماني متناوب تعويض گردند. الكترود مصرفي به راحتي مورد استفاده قرار گرفته و نگهداري مي‌شود. اما نمي‌توان از آن‌ها در صنايع گوناگون استفاده كرد و خواص محدودي دارند.

الكترود غير مصرفي

نوع ديگري از الكترودها، الكترود غير مصرفي است. بر خلاف نوع قبلي در زمان جوشكاري الكترود غير مصرفي، مصرف يا تمام نمي‌شود. در واقع ذوب نمي‌شوند. اما در طي فرآيند جوشكاري مقداري از آن‌ها اكسيد تا تبخير مي‌شود. در نتيجه از طول آن‌ها كم مي‌شود. از ويژگي‌هاي اين الكترودها اين است كه نقطه ذوب بالايي دارند و قادر به پر كردن شكاف‌ها نيستند. تنگستن، گرافيت و كربن از جمله  مواد بكار رفته در آن‌ها هستند.

به منظور خريد انواع الكترود جوشكاري، يونوليت، پشم شيشه، ميلگرد ساده، انواع توري و... با شهر مفتول همراه باشيد و با كيفيت تضميني محصولات مفتولي را بخريد. به منظور دريافت مشاوره رايگان و ثبت سفارش با شماره 02154483 تماس بگيريد و يا به وب سايت شهر مفتول مراجعه كنيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۸:۵۲ توسط:shahrmaftool موضوع:

توري مش و مشخصات آن

توري مش كه به توري جوشي نيز معروف است، يكي از انواع توري‌هاي فلزي است. ساختار اين محصول از ميلگرد ساده و ميلگرد آجدار است. همچنين از ديگر مواردي كه براي ساخت توري مش بكار برده مي‌شود شامل سيم مفتول آهن و گالوانيزه است. توري مش به سه صورت پنلي، آجدار و فولادي به بازار عرضه مي‌گردد.

مشخصات توري مش يا جوشي

در ميان مشخصات توري مش بايد گفت عرض شبكه‌هاي اين توري از 100 تا 250 سانتي متر متغير است. طول آن نيز بين 1 تا 9 متر است. چشمه‌هاي توري مش حالت مستطيلي شكل دارد. همچنين ابعاد هر چشمه 8 تا 40 سانتي متر است. مفتول هايي كه به منظور ساخت توري مش مورد استفاده قرار مي‌گيرد داراي ضخامت 4 الي 12 ميلي متر هستند. همچنين اين مفتول‌ها مي‌توانند به صورت ساده يا آجدار باشند.

به طور كلي توليد اين توري در ابعاد 2.20 در 6 و ميلگردي با سايز 6 تا 12 و چشمه هايي در ابعاد 5 تا 40 به همراه مفتول 2، 3، 6 و 8 انجام مي‌گيرد. رايج‌ترين نوع توري مش كه در موارد مختلف استفاده مي‌شود توري است كه با ميلگرد ساده 6 ميلي متري و چشمه‌هاي 10 در 10 و 15 در 15 و يا 20 در 20 توليد مي‌گردد.

مزاياي توري مش

  • توري مش يا توري جوشي از نظر اقتصادي بسيار مقرون به صرفه هستند.
  • مقاومت توري مش بسيار زياد است.
  • استفاده از توري مش در موارد مختلف سبب سرعت بخشيدن به اجراي پروژه مي‌شود.
  • حمل و نقل توري مش راحت بوده و همچنين هزينه آن كم است.
  • سبب بهينه سازي مصرف ميلگرد مي‌شود.

از توري مش در موارد مختلفي استفاده مي‌شود كه رايج‌ترين آن‌ها استفاده در سقف‌هاي كامپوزيت، ديوار و قطعات پيش ساخته، كف سالن، انبار، اتوبان، فرودگاه و.... است.

به منظور خريد انواع توري و توري مش، اطلاع از قيمت توري مش، قيمت تيرچه بتني، قيمت رابيتس و... با شهر مفتول در ارتباط باشيد. در اين خصوص با شماره 02154483 تماس بگيريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۴:۳۷ توسط:shahrmaftool موضوع:

قيمت تيرچه كروميت

قيمت تيرچه بتني و تيرچه كروميت

تيرچه به قطعه‌اي پيش ساخته گفته مي‌شود كه به صورت افقي در ميان ستون‌ها و ديوارهاي ساختمان قرار مي‌گيرد. عملكرد اصلي تيرچه مربوط به تحمل وزن بارهاي مرده و بارهاي زنده در ساختمان است. اين مقطع فولادي فواصل كوتاهي را تحت پوشش قرار مي‌دهد. جنس تيرچه ممكن است از چوب، فولاد و بتن باشد. نحوه قرارگيري آن‌ها نيز به صورت موازي است. تيرچه داراي انواع مختلفي است كه مهم‌ترين آن‌ها شامل تيرچه بتني و تيرچه كروميت است. با قيمت و مشخصات تيرچه آشنا شويد.

قيمت تيرچه بتني

يكي از انواع تيرچه، تيرچه بتني است. ساختار اين محصول از ميلگرد و بتن است. به منظور ساخت اين تيرچه از يك آرماتور فولادي در بال فوقاني، دو آرماتور در بال تحتاني و چندين آرماتور به صورت زيگزاگ استفاده مي‌شود. تيرچه بتني از مقاومت بالايي برخوردار است. از اين رو كاربرد بيشتري نسبت به نوع كروميت دارد. تيرچه بتني با نام تيرچه بلوك نيز شناخته مي‌شود. اين تيرچه امكان ساخت برج و ساختمان هايي با ارتفاع زياد را فراهم مي‌كند. قيمت تيرچه بتني بر اساس عواملي نظير قيمت آهن در بازار جهاني، قيمت ارز و دلار، ميزان تقاضا و... تغيير مي‌كند.

تيرچه كروميت يا تيرچه فلزي نوع ديگري از تيرچه است. تيرچه كروميت بر خلاف تيرچه بتني، از ميلگرد يا آرماتور توليد نمي‌شود. پايه ساخت اين محصول ورق فولادي و نبشي است. ساختار تيرچه كروميت حاوي سه بخش استو بخش تحتاني، مياني و فوقاني. قسمت پايين تيرچه با ورق فولادي، قسمت بالايي با ورق نبشي و بخش مياني نيز توسط ميلگردهاي زيگزاگ تكميل شده است. با استفاده از تيرچه كروميت يا تيرچه فلزي سرعت اجرا افزايش پيدا مي‌كند. تيرچه فلزي از استحكام و استقامت فوق العاده‌اي برخوردار بوده و با كمك آن سازه شما سبك تر از تيرچه بتني خواهد بود.

به منظور خريد انواع تيرچه با شهر مفتول در ارتباط باشيد. به منظور دريافت اطلاعات بيشتر با شماره 02154483 تماس بگيريد. همچنين با مراجعه به وب سايت شهر مفتول مي‌توانيد قيمت و مشخصات محصولات را مشاهده نماييد.

 


برچسب: تيرچه بتني، تيرچه كروميت، قيمت تيرچه بتني، قيمت تيرچه كروميت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۰:۲۹ توسط:shahrmaftool موضوع:

قيمت صفحه فرز، ماله و سيمان نسوز

فروشگاه شهر مفتول تامين‌كننده انواع مصالح ساختماني و صنايع مفتولي است. جديدترين محصولات اين مجموعه شامل سيمان نسوز، فرغون، صفحه فرز و استانبولي است. اين موارد جهت ساختمان‌سازي و بازسازي به وفور استفاده مي‌شود و وجود هر يك در كارهاي ساختماني ضروري است. به منظور آشنايي با اين محصولات و اطلاع از ليست قيمت مصالح ساختماني در شهر مفتول با ما همراه باشيد.

قيمت سيمان نسوز

سيمان نسوز با نام‌هاي سيمان پرآلومين و ديرگداز نيز شناخته مي‌شود. اين سيمان محصولي است كه در برابر گرما و آتش مقاوم است. تركيبات آهك آلومينا اصلي‌ترين جزء سيمان نسوز است. همچنين در اين محصول از اكسيد كلسيم، اكسيد سيليسيوم، اكسيد آلومينيوم و اكسيد آهن نيز استفاده مي‌شود. به منظور استفاده از سيمان نسوز، مقداري از آن به سيمان پرتلند اضافه شده و سبب افزايش سرعت گيرش آن مي‌شود. از جمله اصلي‌ترين ويژگي‌هاي سيمان نسوز شامل خاصيت زودگير آن است. يعني خيلي سريع سفت مي‌شود.

قيمت صفحه فرز

محصول ديگر كه اصولا در ساختمان‌سازي و به منظور برش دادن كاشي و سراميك و سنگ به دستگاه موردنظر متصل شده و مورد استفاده قرار مي‌گيرد صفحه فرز است. صفحه فرز به صفحه برش و صفحه سنگ نيز معروف است. اين محصول در انواع مختلفي وجود دارد و به راحتي به دستگاه سنگ متصل مي‌شود. شكل ظاهري اين محصول به صورت دانه‌هاي ريز الماسي مانند است كه خاصيت سايشي دارد. مواد تشكيل دهنده صفحه فرز شامل كارابيد سيليكون، اكسيد آلومينيوم، زيركونيوم و.. است.

قيمت ماله

از ديگر انواع ابزارهايي كه در ساختمان‌سازي كاربرد دارد ماله است. ماله ظاهري شبيه به كمچه دارد اما اين دو تفاوت هايي نيز با يكديگر دارند. دسته ماله با صفحه فلزي در يك راستا قرار دارد. اصلي‌ترين كاربرد ماله نيز صاف كردن سطوح گچي، سيمان و ساير است. در حالت كلي به منظور يكدست كردن سطوح از ماله استفاده مي‌شود. ماله داراي انواع مختلفي است  كه امروزه نسل جديد آن با نام ماله تلسكوپي شناخته مي‌شود. ماله تلسكوپي اين امكان را فراهم مي‌كند تا نقاط دورتر را به راحتي ماله كشي كنيد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۹:۰۵ توسط:shahrmaftool موضوع:

قيمت خريد روان كننده، ترميم كننده و ژل ميكروسيليس

افزودني بتن، موادي هستند كه به منظور افزايش مقاومت بتن به آن اضافه مي‌شوند. اين مواد داراي انواع مختلفي هستند و هر يك كاربرد خاصي دارند. اما عملكرد اصلي همه آن‌ها افزايش كارايي، مقاومت و استحكام در بتن است. از جمله رايج‌ترين افزودني‌هاي بتن شامل روان كننده ، ترميم كننده و ژل ميكروسيليس است. به منظور آشنايي با هر يك مطالب زير را دنبال كنيد.

خريد روان كننده بتن

روان كننده بتن يك افزودني شيميايي است. اين محصول خاصيت كاهندگي آب در بتن را دارد. در واقع با افزايش عدد اسلامپ سبب كاهش آب در بتن مي‌شود. در نتيجه بتن روان‌تر مي‌شود. روان كردن بتن در سهولت استفاد از اين محصول بسيار مهم است. روان كننده‌ها داراي انواع مختلفي هستند. هر يك از آن‌ها نيز سبب افزايش خاصيت روان كنندگي در بتن و نتيجه استفاده راحت تر از آن مي‌شود.

خريد ترميم كننده بتن

از ديگر افزودني‌هاي بتن ترميم كننده‌ها هستند. ترميم كننده‌ بتن حاوي مواد چسبنده است. اين محصول از تركيب آب، سيمان و سنگدانه‌هاي متفاوت ساخته شده است. اين محصول با آب واكنش نشان مي‌دهد. همانطور كه از نام اين محصول پيداست، به منظور ترميم و بازسازي بتن و در فضاهايي كه دچار ترك و شكستگي شده است از اين مصول استفاده مي‌شود. به طور كلي اضافه كردن اين محصول به ملات سبب افزايش دوام بتن نيز مي‌شود. اما در صورتي كه قسمتي از بتن نياز به ترميم داشته باشد لازم است از ترميم كننده استفاده شود.

خريد ژل ميكروسيليس

از جمله مهم‌ترين افزودني‌هاي بتن، ژل ميكروسيليس است. اصلي‌ترين عملكرد اين ژل كاهش نفوذپذيري بتن است. به منظور افزايش مقاومت بتن در شرايط آب و هوايي مختلف، استفاده از ژل ميكروسيليس به منظور افزايش مقاومت و پايداري بتن توصيه مي‌شود. اين محصول همچنين درصد آب بتن را كاهش مي‌دهد و در نتيجه نسبت آب به سيمان كاهش پيدا مي‌كند. همين مسئله در افزايش پايداري و مقاومت بتن تاثير بسزايي دارد.

به منظور خريد انواع افزودني بتن باكيفيت و با مناسب‌ترين قيمت با شهر مفتول از طريق تماس با شماره 0214483 و يا مراجعه به وب سايت در ارتباط باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۲:۴۲ توسط:shahrmaftool موضوع:

فروش چسب كاشي، پودر بندكشي و پودر مل

به منظور ساختمان‌‌سازي و يا بازسازي ساختمان، از مصالحي استفاده مي‌شود. به طور كلي به منظور چسباندن كاشي و بندكشي آن از دو محصول بسيار مهم به نام چسب كاشي و پودر بندكشي استفاده مي‌شود. پودر مل نيز محصولي ديگر است كه به منظور بازسازي بنا و يا آثار باستاني و همچنين رفع ترك‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

فروش چسب كاشي

چسب كاشي محصوليست كه به منظور نصب كاشي و سراميك مورد استفاده قرار مي‌گيرد. قبل از توليد چسب كاشي، براي نصب كاشي و سراميك از تركيب ماسه و سيمان استفاده مي‌شود. اما اين كار چندان راحت نبود. چرا كه علاوه بر اينكه آب زيادي مصرف مي‌شد، زمان زيادي براي نصب كاشي و سراميك به خود اختصاص مي‌داد. بنابراين استفاده از اين ملات چندان توصيه نمي‌شود. چسب كاشي با تركيب رزين آكريليك كه نوعي ماده پليمري است، سبب افزايش ضريب چسبندگي شده و به خوبي كاشي را روي سطح مورد نظر مي‌چسباند.

فروش پودر بندكشي

از ديگر محصولات به منظور نصب كاشي و سراميك، پودر بندكشي است. پودر بندكشي به منظور پر كردن فاصله بين كاشي و سراميك مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به منظور استفاده از اين محصول نيز مقدار مناسبي از پودر با آب تركيب شده و مورد استفاده قرار مي‌گيرد. پايه اصلي اين پودر سيمان است. همچنين از قدرت چسبندگي بسيار زيادي برخوردار است. استفاده از پودر بندكشي سبب مقاومت بالاي كاشي و سراميك و افزايش چسبندگي آن‌ها مي‌شود.

فروش پودر مل

پودر مل؛ پودر بتونه يا پودر درزگير، معمولي توليد شده از ماده معدني سنگ كربنات كلسيم است. اين محصول شكل ظاهري شبيه به پودر سفيد داشته و مايل به كرم است. از پودر مل به طور گسترده در موارد مختلف از جمله نقاشي هنري، ساخت تابلو، ترميم سطوح مختلف از جمله گچ، چوب و... استفاده مي‌شود.

شهر مفتول بزرگ‌ترين توليدكننده صنايع مفتولي و فروش انواع افزودني بتن، چسب و پودر كاشي و پودر مل، انواع محصولات را با كيفيتي تضميني و قيمتي مناسب به فروش مي‌رساند. به منظور دريافت مشاوره رايگان و ثبت سفارش با شماره 02154483 تماس بگيريد و يا به سايت شهر مفتول مراجعه نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۱:۰۱ توسط:shahrmaftool موضوع: