shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

فروش فنس، توري مش ، اسپيسر و …در مجموعه شهرمفتول

در دنياي امروز، استفاده از محصولات متنوع و كارآمد جهت بهره‌وري بيشتر از زندگي روزمره ما امري بسيار حائز اهميت است. در اين مقاله، به شما راهنمايي‌هايي ارائه مي‌دهيم كه چگونه محصولات فنس، توري مش و اسپيسر را با بهترين بهره‌وري ممكن مورد استفاده قرار دهيد.

فروش فنس

توري حصاري كه به آن فنس نيز گفته مي شود،  نوعي محصول محافظتي است كه از سيم مفتول گالوانيزه گرم ساخته شده‌است و براي حفاظت از ملك و يا محيط اطراف به‌كار مي‌رود. اين نوع محصول مفتولي حفاظتي از اجزاي شبكه‌اي ساخته شده است كه درون آن‌ها فضاي خالي وجود دارد. وجود فضاي خالي اين امكان را به وجود آورده است كه نور و هواي محيط به‌راحتي از آن عبور كند و محيط داخل و خارج از حصار قابل مشاهده باشد. اين توري داراي كاربرد هاي گسترده به منظور حصاركشي زمين ها، باغ ها، ساختمان ها و . را دارد. همچنين فنس، به عنوان يك عنصر مهم در طراحي داخلي، نقش بسيار مهمي در ايجاد فضاهاي زيبا، كارآمد و منحصربه‌فرد دارد.

 اين محصول با تركيبي از زيبايي و عملكرد، به معماران و طراحان داخلي امكان مي‌دهد تا ايده‌هاي خلاقانه‌تري را در ايجاد محيط‌هاي مناسب براي زندگي و كار به تصوير بكشند. فنس‌ها در انواع مختلفي توليد مي‌شوند. از فنس‌هاي شيشه‌اي با طراحي‌هاي مختلف تا فنس‌هاي چوبي با استايل‌هاي كلاسيك يا مدرن، هر كدام با ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد خود ارائه مي‌شوند. در واقع اولين فنسي كه بشر از آن استفاده كرد خرد چوب ها و شاخه هاي درختان بود كه در هم تنيده مي شوند. در زمان هاي گذشته براي حفاظت از زمين هاي كشاورزي از فنس هاي چوبي بسيار استفاده مي كردند. نوع چوبي اين توري ها نمي تواند مقاومت بالايي در شرايط آب و هوايي سخت داشته باشد و بسيار آسيب پذير است. از اين رو فنس آهني به دليل مقاومت بالايي كه دارد كاربردي تر است.

فروش توري مش

توري مش يا همان توري جوشي نوعي توري مشبك فلزي است، كه براي توليد آن از ميلگرد آجدار يا ميلگرد ساده استفاده مي شود. نام ديگر اين توري، مش جوشي است. توري مش در ساختمان سازي كاربرد بسيار گسترده اي دارد، كه يكي از مهم ترين آن ها مسلح سازي بتن فوندانسيون است و به‌عنوان شبه ميلگرد در ساخت‌وساز به‌كار مي‌رود. بهره گيري از توري مش به دليل مقاومت شبكه‌اي بالايي كه دارد و همينطور شكل هندسي آن سبب افزايش سرعت در ساخت‌وساز مي‌شود. با به كارگيري اين توري مي توان تا حد زيادي در هزينه، استفاده از ميلگرد و زمان صرفه‌جويي كرد كه اين موضوع از مزاياي مهم آن به‌شمار مي آيد.

در فروشگاه اينترنتي شهر مفتول شما مي توانيد توري مش و ديگر انواع توري هاي فلزي مهم و پر كاربرد را با بهترين قيمت و بالا ترين كيفيت خريداري نماييد. شهر مفتول توري ساده مش و توري آجدار مش را به حالت‌هاي رولي يا برگه‌اي به فروش مي رساند. اين توري به دليل استحام و تنوع بالا داراي محبوبيت جهاني بوده كه به آن مش هندسي نيز گفته مي شود. از اين توري علاوه بر صنعت ساخت و ساز در صنايع ديگري چون صنعت كشاورزي استفاده مي شود. علاوه‌بر فروش توري مش، فروش محصولات ديگري مانند فروش اسپيسر و فروش فنس نيز از طريق شهر مفتول امكان‌پذير است. براي ارتباط با اين مجموعه شما عزيزان مي توانيد به آدرس https://shahrmaftool.com/ مراجعه نماييد و يا با شماره تلفن 02137556 تماس حاصل فرماييد.

فروش اسپيسر

اسپيسر نيز از ديگر ابزار هاي بسيار پر كاربرد در صنعت ساخت و ساز به شمار مي آيد. در حقيقت وظيفه ي اصلي اين ابزار براي كاور كردن ميلگرد است، تا از زنگ زدن و ايجاد خوردگي ميلگرد ها در فونداسيون جلوگيري كند. همانطور كه حتما ديده ايد اين محصول در شكل هاي بسيار متنوعي توليد و روانه بازار مي شود. كه لازم است حتما در هنگام خريد اسپيسر به نوع، شكل و كاربرد آن دقت شود. همانطور كه از نام اسپيسر مشخص است بين دو ميلگرد فاصله برقرار مي كند.

و با توجه به محل موردنظر و قطر ميلگرد، در انواع، سايز و جنس مختلف توليد مي‌شود. به‌طوركلي مي توان گفت اين محصول از طريق برقراري پوشش يكنواخت بر روي كار و نصب آسان، وزن سبك و حمل‌و‌نقل آسان، در افزايش سرعت و كيفيت پروژه‌هاي ساختماني تاثير بسيار زيادي خواهد داشت. براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص قيمت فروش اسپيسر و ديگر مصالح ساختماني مي توانيد، به فروشگاه‌هاي حضوري و اينترنتي ازجمله فروشگاه شهر مفتول مراجعه كنيد.

 

 

 


برچسب: فنس ، توري مش ، اسپيسر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۱۷:۲۳ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :