shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

قيمت فروش توري هاي فلزي پر كاربرد (توري حصاري، توري مش، توري پرسي و ....) در مجموعه شهر مفتول

توري‌ها به عنوان يكي از انتخاب‌هاي محبوب براي حفاظت و زيبايي محيط‌ها شناخته مي‌شوند. توري حصاري، توري مش وتوري پرسي از جمله انواع مختلف توري‌ها هستند كه هر كدام ويژگي‌ها و مزاياي منحصر به فرد خود را دارند. در اين مقاله، به بررسي اين انواع توري‌ها و نكات انتخاب آنها مي‌پردازيم.

قيمت فروش توري حصاري

توري حصاري ، يكي از پرطرفدارترين گزينه‌ها براي حفاظت از حيوانات خانگي و افزايش امنيت ملكيت است. با طراحي متنوع، اين توري امكان راه‌اندازي سيستم امنيتي مناسب را نيز فراهم مي‌كند. توري حصاري كه به آن فنس نيز گفته مي شود، در مقايسه با ديگر انواع توري هاي فلزي بسيار رايج تر و كاربردي تر است. براي توليد اين محصول از مفتول گالوانيزه گرم و يا سرد استفاده مي‌شود. به همين دليل اين توري داراي خاصيت ضد زنگ بوده و داراي مقاومت و دوام بسيار بالايي مي باشد. در شرايط آب و هوايي گوناگون اين توري مقاومت بالايي از خود نشان مي دهد. به همين دليل با اطمينان كامل مي توان از اين محصول در محيط هاي با آب و هواي مرطوب استفاده كرد. اين توري داراي كاربرد هاي بسيار متنوعي چون حصاركشي باغ، ساختمان، زمين و غيره كاربرد بسياري دارد. از جمله مهم ترين فاكتور هاي تعيين كننده قيمت توري حصاري مي توان جنس، اندازه چشمه، قطر و غيره را در نظر گرفت. در صورتي كه قصد خريد توري حصاري را داريد، لازم است ابتدا با مشخصات و ويژگي‌هاي آن آشنا شويد، شما مي توانيد با مراجعه به وب سايت شهرمفتول به آدرس https://shahrmaftool.com/ از جديد ترين قيمت و مشخصات كامل انواع توري هاي فلزي و محصولات مفتولي و مصالح ساختماني آگاهي پيدا كنيد.

قيمت فروش توري مش

توري مش ، نوعي توري فلزي با كاربرد ويژه است. در واقع مي توان گفت براي ساخت تمامي انواع توري هاي فولادي از عناصر يكساني استفاده مي شود، و تنها تفاوت انواع آن ها در ضخامت، شكل شبكه ها (چشمه ها)، پيوستگي، نحوه ي بافت و توليد است. كه اين فاكتور ها براساس كاربردهايي كه توري قرار است داشته باشد تعيين مي شود. توري مش با ساختاري مقاوم و شكيل به شما اجازه مي‌دهد تا از زيبايي محيط خود لذت ببريد. با طراحي‌هاي متنوع و الگوهاي مختلف، توري مش به فضا جلوه‌اي دكوراتيو مي‌بخشد و همچنين امكان ايجاد حاشيه‌بندي زيبا را به شما مي‌دهد. اين نوع توري با دوام بودن و مقاومت در برابر عوامل جوي، گزينه مناسبي براي فضاهاي باز مانند باغ و حياط است. قيمت توري مش مناسب بوده و به همين دليل از آن در كاربرد هاي متنوعي استفاده مي شود. از جمله مهم ترين كاربرد هاي توري مش مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1 .  ساخت سقف كامپوزيت

2 . ساخت ديوارهاي پيش ساخته

3 . مصارف راه سازي

4 . سازه هاي شهري و صنعتي

5 . قفسه بندي و پارتيشن

6 . پل سازي، تونل سازي، سد سازي

7 . كف ساختمان ها و كف فرودگاه

قيمت فروش توري پرسي

توري پرسي نيز يكي ديگر از انواع توري هاي فولادي است كه از نظر شكل ظاهري شباهت بسيار زيادي با توري سرندي دارد. براي ساخت اين توري مفتول هاي فلزي به صورت مشبك بر روي يكديگر بافته مي شوند. به همين دليل در اصطلاح اين محصول با نام هاي ديگري چون توري بافتي فولادي و يا توري مشبك پرسي نيز شناخته مي شود. توري پرسي با الگوهاي چهارگوش منحصر به فرد خود، جلب توجه و ديداري زيبا را به فضاها مي‌بخشد. اين نوع توري امكان تهويه‌ي مناسب هوا و نوردهي به فضاها را دارد و به شما اجازه مي‌دهد تا از طراحي معماري محيط خود بهره‌برداري كنيد. توري پرسي براي فضاهايي كه به نور و تهويه هوا نياز دارند، انتخاب مناسبي است. به‌دليل وزن كم و مقاومت بالاي آن، توري پرسي به‌عنوان يكي از مهم‌ترين مواد ساختماني در ساختمان‌ها و فضاهاي داخلي و خارجي استفاده مي‌شود. شما مي‌توانيد با انتخاب فروشگاهي معتبر كه ارائه دهنده انبوهي از توري‌ها ازجمله توري حصاري، توري پرسي، توري جوشي و است، خريدي مطمئن را تجربه كنيد.

كاربردهاي توري پرسي

فروش توري پرسي به‌دليل داشتن خصوصياتي مانند بهره‌وري در استفاده از فضا، هوادهي مناسب و امنيت بالا، بسيار گسترده شده‌است. اين توري ازجمله محصولات مورد استفاده در صنايع بسياري مانند صنايع ساختماني، خودروسازي، الكترونيك و است. برخي از كابردهاي آن عبارت‌اند از:

ساخت حفاظ

توري پرسي ازجمله موادي است كه براي ساخت حفاظ استفاده مي‌شود. اين حفاظ‌ها مي‌توانند به‌عنوان حفاظ باغ، حفاظ استخر، حفاظ دام، حفاظ نگهباني و استفاده شوند.

پوشش سقف و ديوار

از اين توري مي‌توان به‌عنوان پوششي براي سقف و ديوارها استفاده كرد. اين كاربرد معمولا در ايجاد محوطه‌هاي بازي و ورزشي مانند استاديوم‌ها و سالن‌هاي ورزشي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

ساخت درب و پنجره

توري پرسي به‌عنوان يك ماده‌ با مقاومت بالا در برابر ضربه و خراش، براي ساخت درب و پنجره نيز استفاده مي‌شود.

فروش توري مش، توري حصاري و توري پرسي در شهرمفتول

 

فروش توري مش، فروش توري حصاري و فروش توري پرسي و كاربرد اين توري‌ها ازجمله موارد مهمي بودند كه در اين مقاله ما به بررسي آن‌ها پرداختيم. هر آنچه كه دوست داريد در رابطه با اين توري‌ها، نحوهٔ خريد يا فروش و قيمت آن‌ها بدانيد، مي‌توانيد با كارشناسان فروشگاه شهرمفتول از طريق شماره تلفن 37556-021 ارتباط برقرار كنيد.


برچسب: توري حصاري ، توري مش ، توري پرسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۱۶:۰۴ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :