shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

قيمت پشم شيشه، واتراستاپ، يونوليت و اسپيسر در مجموعه شهر مفتول

در دنياي امروز، يكي از مهمترين نيازهاي صنعت ساختماني، دسترسي به مصالح با كيفيت و قيمت مناسب است. يكي از نام‌آشناترين توليدكنندگان و توزيع‌كنندگان اين محصولات، شركت شهر مفتول، است. فروشگاه اينترنتي شهر مفتول اكنون به يك شركت مطرح و معتبر در زمينه تهيه، توليد و تامين انواع محصولات مفتولي صنعتي و ساختماني تبديل شده است. اين مجموعه به فروش محصولاتي از قبيل واتراستاپ ، پشم شيشه، يونوليت، اسپيسر، و مشغول است. با داشتن اطلاعات برجسته در اين حوزه، شهر مفتول نه تنها محصولات با كيفيت بالا ارائه مي‌دهد بلكه با نگاهي حرفه‌اي به نيازهاي صنعتي و ساختماني پاسخ مي‌دهد. اين مجموعه همواره در تلاش است با ارائه تجهيزات و دستگاه‌هاي مدرن و پيشرفته به كارگران خود، محصولات را به سرعت به دست مشتريان منتقل كند. از زمان تأسيس تاكنون، شهر مفتول با استفاده از فناوري‌هاي روز دنيا، فرايند خريد و تحويل را بسيار ساده و كارآمد كرده است. شهر مفتول با تلاش و تفكر نوين، به عنوان يكي از معتبرترين توليدكنندگان و توزيع‌كنندگان انواع صنايع مفتولي و مصالح ساختماني در ايران شناخته مي‌شود. در اينجا، به بررسي قيمت پشم شيشه، قيمت واتراستاپ،قيمت اسپيسر، قيمت يونوليت و ديگر محصولات پركاربرد اين شهر پرداخته خواهد شد.

قيمت پشم شيشه

پشم شيشه ، نوعي الياف معدني است كه به عنوان عايق حرارتي، صوتي و رطوبتي به كار مي‌رود. ساختار اصلي اين محصول از شيشه‌هاي بازيافت شده تشكيل شده است. اين الياف بسيار نازك و ريز بوده و جالب است بدانيد كه تهنا با استفاده از 10 بطري شيشه‌اي بازيافتي، يك رول از پشم شيشه توليد مي‌شود. استفاده از پشم شيشه در صنايع مختلف، به خصوص در ساختمان‌سازي، به دليل ويژگي‌هاي منحصر به فرد آن اقتصادي و كاربردي است. اين محصول به عنوان عايق صوتي و حرارتي با قيمت مناسب عرضه مي‌شود. با استفاده از پشم شيشه، انرژي حفظ مي‌شود و از هزينه هاي بالاي انرژي جلوگيري مي‌شود. پشم شيشه به دليل وزن سبك خود، سازه را سنگين نمي‌كند و نصب آن سريع و آسان است. همچنين، با توليد از شيشه‌هاي بازيافتي، به حفظ محيط زيست نيز كمك مي‌كند. علاوه بر اين، در مواقع آتش‌سوزي، مواد سمي توليد نمي‌شود. انعطاف‌پذيري و عدم هدر رفتن انرژي نيز از مزاياي ديگر اين محصول است. علاوه بر پشم شيشه، يونوليت و اسپيسر نيز از ديگر محصولات پركاربرد شهر مفتول هستند. يونوليت به عنوان يك عايق حرارتي و صوتي مطمئن و اسپيسر به عنوان يك ابزار اساسي در ساخت و نصب انواع مصالح ساختماني، جزء اصلي اين مجموعه محسوب مي‌شوند.شهر مفتول با ارائه بهترين قيمت پشم شيشه، يونوليت و اسپيسر، به عنوان يك مرجع قابل اعتماد در زمينه مصالح ساختماني مطرح است. استفاده از اين محصولات در ساختمان‌ها، علاوه بر افزايش كيفيت، به بهره‌وري انرژي و حفظ محيط زيست نيز كمك مي‌كند.

قيمت واتراستاپ

واتراستاپ يكي ديگر از محصولات پرفروش و كاربردي فروشگاه شهرمفتول است. اين محصول كه به نام نوار آب‌بند نيز شناخته مي‌شود، وظيفه ي اصلي واتراستاپ جلوگيري از حركت و نفوذ آب و مايعات به درون شكاف هاي بتن است. واتراستاپ‌ها در دو نوع تخت و حفره‌دار توليد مي‌شوند. هركدام از اين انواع براي كاربردهاي مختلفي مناسب هستند. به عنوان مثال، واتراستاپ تخت در درزهاي اجرايي و واتراستاپ حفره‌دار در درزهاي انبساطي استفاده مي‌شود. واتراستاپ‌ها به سه گروه اصلي تقسيم مي‌شوند: واتراستاپ پي وي سي، بنتونيتي و هيدروفيلي. هركدام از اين انواع براي موارد گوناگوني مانند آب‌بندي سد، مخازن آب، فاضلاب و درزهاي اجرايي تونب كاربرد دارند. استفاده از نوار آب‌بند واتراستاپ مزاياي بسياري دارد. اين مزايا شامل نصب آسان و سريع، مقاومت بالا در برابر فشار آب، تنوع در انواع، مقاومت در برابر مواد شيميايي و قليايي و مي‌شوند. قيمت نوار آب‌بند واتراستاپ توسط عوامل مختلفي تعيين مي‌شود. شركت سازنده، كيفيت مواد اوليه، عرض و ضخامت از جمله فاكتورهاي تعيين‌كننده در قيمت هستند. براي مشاهده مشخصات و قيمت نوار آب‌بند، به وب‌سايت شهرمفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه كنيد. با ما باشيد و از بهترين محصولات برخوردار شويد.

قيمت اسپيسر

در دنياي صنعت ساختمان سازي، اسپيسر ها به عنوان يك عنصر بسيار حياتي شناخته مي‌شوند. اين قطعات نه تنها به عنوان فاصله‌گذار و پوشش ميلگرد ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند، بلكه در ابعاد و سازه‌هاي متنوعي توليد و به بازار عرضه مي‌شوند. اسپيسر ها به عنوان يك ابزار چند منظوره در صنايع مختلف از جمله سدسازي و تونل‌سازي بهره‌مند هستند. اين تنوع در كاربردها نشان‌دهنده چندپهنه بودن واحدهاي ساختماني آنهاست. علاوه بر استفاده در ساختمان‌سازي، اين قطعات براي فاصله گذاري ميان بتن، خاموت، و ساير مصالح ساختماني نيز به كار مي‌روند. اين امر به ويژه در بهبود كيفيت پروژه‌ها تأثيرگذار است. در ميلگرد نيز اسپيسر ها نقش مهمي ايفا مي‌كنند. با پوشش ميلگرد، اين قطعات جلوي زنگ‌زدگي آنها را مي‌گيرند. اين مسئله به خاطر تماس ميلگرد با رطوبت هوا و مواد شيميايي نظير سولفات ها است. اسپيسر ها با برقراري پوششي بر روي ميلگرد، آنها را در برابر خوردگي ناشي از عوامل مختلف حفاظت مي‌كنند. اين تأثيربخشي در طول زمان، از دوام و استحكام ميلگردها اطمينان مي‌بخشد. استفاده بهينه از اسپيسر ها در ساختمان‌ها تأثير چشمگيري در كيفيت پروژه دارد. براي دريافت قيمت اسپيسر در انواع سايز و ابعاد، مي‌توانيد با مجموعه شهر مفتول تماس بگيريد. اطمينان حاصل كنيد كه انتخاب درستي در استفاده از اين اجزا مهم صورت گرفته و پروژه شما با بهترين كيفيت اجرا گردد.

قيمت يونوليت

يونوليت به عنوان يك نوع ماده عايق كننده، از پلي‌استايرن سخت (EPS) ساخته مي‌شود. اين ماده با خاصيت عايق كنندگي حرارتي و صوتي بالا، به دليل وزن سبك، سهولت استفاده و هزينه مناسب، در بسياري از پروژه‌هاي ساختماني جايگاه ويژه‌اي دارد. يونوليت به دليل حباب‌هاي هوا در ساختار خود، وزن كمي دارد كه اين امر از آن يكي از بهترين مواد عايق حرارتي بازار مي‌سازد. اين ماده به اثرگذاري مثبت در جلوگيري از جذب رطوبت و آب نيز معروف است. با وزن كم خود، يونوليت داراي دوام و مقاومت بالا است. با توجه به خاصيت عايق كنندگي خود، يونوليت به عنوان ماده‌اي ايده‌آل براي عايق كاري سقف‌ها و كف‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين، اين ماده قابليت برش زدن به شكل‌هاي مختلف را داراست كه از آن در ساخت قطعات بسته بندي، صنعت خودروسازي، ساخت مانكن‌ها و مدل‌هاي صنعتي و بهره‌مند مي‌شود. يونوليت‌ها به انواع مختلف تقسيم مي‌شوند. رايج‌ترين انواع شامل يونوليت سقفي، ديواري، بسته بندي و مي‌باشد. هر نوع با ويژگي‌هاي خاص خود متناسب با نيازهاي مختلف مصرف‌كنندگان عرضه مي‌شود. اگر تمايل به خريد يا استعلام قيمت يونوليت از شهر مفتول داريد، مي‌توانيد با تماس با كارشناسان ما از شماره تلفن ۳۷۵۵۶-۰۲۱ اقدام نماييد. تيم ما آماده است به شما در انتخاب بهترين نوع يونوليت براي نيازهاي شما كمك كند.

 

 


برچسب: واتراستاپ ، پشم شيشه ، اسپيسر ، يونوليت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۴:۵۴ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :