shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

به روز ترين ليست قيمت پشم شيشه،واتراستاپ و اسپيسر در مجموعه شهرمفتول

ليست قيمت پشم شيشه

پشم شيشه يكي از محصولات حياتي در صنعت ساختمان‌سازي است كه تاثير بزرگي بر عايق‌كاري حرارتي، صوتي، و رطوبتي ساختمان‌ها دارد. در ادامه به معرفي پشم شيشه و كاربردهاي آن پرداخته و ليست قيمت‌هاي روزانه اين محصول را ارائه خواهيم كرد. پشم شيشه، يك نوع الياف معدني است كه از بازيافت شيشه‌ها توليد مي‌شود. اين الياف بسيار نازك و كوچك هستند و به آن به عنوان “فيبر بازيافتي” نيز اشاره مي‌شود. اين محصول به دليل ويژگي‌هاي عايق حرارتي، صوتي، و رطوبتي خود بسيار مورد توجه قرار گرفته است. پشم شيشه در صنعت ساختمان‌سازي به طور گسترده مورد استفاده قرار مي‌گيرد. پشم شيشه به عنوان يك عايق حرارتي موثر در ساختمان‌ها به كار مي‌رود. اين عايق حرارتي مي‌تواند دماهاي مختلف را تحمل كند، از منفي ۱۹۵ درجه تا ۱۲۰ درجه. پشم شيشه در ساخت سازه‌هاي صنعتي، از جمله كارخانه‌ها و انبارها، به عنوان عايق حرارتي و صوتي استفاده مي‌شود.

 در ساخت ديوارهاي پرده نيز از پشم شيشه به عنوان عايق حرارتي و صوتي استفاده مي‌شود. در عايق‌كاري خطوط لوله‌هاي گرمايشي و آب گرم، پشم شيشه به عنوان عايق حرارتي مؤثري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. پشم شيشه در سه نوع اصلي توليد مي‌شود: فويل آلومينيوم، سياه شيشه‌اي و الياف پارچه‌اي شيشه‌اي. همچنين، اين محصول به دو شكل رولي و پتويي، و پانل يا تخته‌اي عرضه مي‌شود. شما مي‌توانيد ليست قيمت‌ پشم شيشه را به صورت روزانه و مستقيم از سايت شهر مفتول دريافت كنيد. اين ليست به شما كمك خواهد كرد تا هميشه از قيمت‌هاي به‌روز اين محصول آگاه باشيد. پشم شيشه يك ماده عايق معدني با كاربردهاي متنوع در صنعت ساختمان‌سازي است. از مزاياي آن مي‌توان به عايق‌كاري حرارتي و صوتي، ساخت سازه‌هاي صنعتي، و كاربردهاي ديگر اشاره كرد. همچنين، با دسترسي به ليست قيمت‌هاي روزانه از سايت شهر مفتول، شما مي‌توانيد هميشه از قيمت‌هاي به‌روز اين محصول مطلع باشيد.

ليست قيمت واتراستاپ

واتراستاپ يكي از پر اهميت ترين محصولات موجود در شهرمفتول است. اين محصول در مكان‌هاي مختلف براي آب‌بندي استفاده مي‌شوند. در ادامه به جزئيات بيشتري از مزايا و كاربردهاي واتراستاپ خواهيم پرداخت. قيمت محصولات واتراستاپ متاثر از چند عامل اصلي مي‌شود. اين عوامل شامل قيمت مواد اوليه، شرايط اقتصادي، تقاضا در بازار و موارد مشابه مي‌باشند. از اين‌رو، براي مشاهده بهترين قيمت‌ها، مي‌بايست اين عوامل را به دقت در نظر بگيريد. در شهر مفتول، ما به شما بهترين توصيه‌ها را براي يافتن قيمت مناسب واتراستاپ ارائه خواهيم داد، براي دريافت جديد ترين ليست قيمت واتراستاپ با شهرمفتول همراه باشيد. واتراستاپ‌ها به سه نوع اصلي PVC يا لاستيكي، منبسط شونده و هيدروفيلي توليد مي شوند.

نوعي پي وي سي اين محصول، براي جلوگيري از نفوذ آب در ديواره‌هاي مسير عبور آب و سد آب استفاده مي‌شود. اين محصول از مواد PVC يا لاستيكي ساخته شده و به علت انعطاف پذيري و مقاومت عالي در برابر آب و شرايط محيطي مورد تاييد مي‌باشد. واتراستاپ منبسط‌شونده در درزهاي اجرايي به عنوان آب‌بند استفاده مي‌شود. اين نوع واتراستاپ به خوبي با تغييرات دمايي و جابجايي سطح مقابل آب هماهنگ مي‌شود و نفوذ آب را به طور مؤثر متوقف مي‌كند. واتراستاپ هيدروفيلي عمدتاً براي جلوگيري از نفوذ آب در درزهاي اجرايي و سطوح مختلف به كار مي‌رود. ويژگي اصلي اين نوع واتراستاپ، افزايش انتقال آب در شرايط تماس با آب مي‌باشد.

ليست قيمت اسپيسر

به روز ترين ليست قيمت اسپيسر را مي توانيد در فروشگاه اينترنتي شهرمفتول مشاهده نماييد. اسپيسرها به عنوان يكي از عناصر اساسي در صنعت ساختمان سازي شناخته مي‌شوند. آنها نقش مهمي در تضمين كيفيت و ماندگاري پروژه‌هاي ساختماني ايفا مي‌كنند. همچنين در بسياري از صنايع ديگر مانند سدسازي و تونل‌سازي نيز به كار مي‌روند. در اينجا، به معرفي انواع اسپيسر بتن و عوامل تاثيرگذار در تعيين قيمت آنها مي‌پردازيم. اسپيسرها در ابعاد و سازه‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند، و هر يك مناسب براي كاربردهاي خاصي هستند. اسپيسر بتن استاندارد، اسپيسر بتن مخصو خاموت و اسپيسر بتن مقاوم در برابر شيميايي ها سه نمونه از رايج ترين انواع اين محصول هستند. از نوع استاندارد اين محصول براي فاصله‌گذاري ميان قطعات بتني مورد استفاده مي شود.

آنها به مانع تماس مستقيم بين اجزاي بتني مي‌شوند و در جلوگيري از زنگ‌زدگي و خوردگي ميلگرد در پروژه‌هاي ساختماني كمك مي‌كنند. اسپيسر مخصوص خاموت نيز براي فاصله‌گذاري ميان خاموت‌ها و قطعات بتني استفاده مي‌شوند. آنها باعث افزايش كيفيت و ماندگاري پروژه‌هايي كه از خاموت استفاده مي‌كنند مي‌شوند. اسپيسر بتن مقاوم در برابر شيميايي‌ها، با مواد مقاوم در برابر عوامل شيميايي مانند سولفات‌ها ساخته مي‌شوند. آنها براي پروژه‌هايي كه به تماس با مواد شيميايي حساس هستند مناسب هستند. نوع موادي كه در ساخت اسپيسر بتن استفاده مي‌شود، تأثير مهمي بر روي قيمت دارد. اسپيسرهاي ساخته شده از مواد با كيفيت بالا معمولاً گران‌تر هستند اما در عوض داراي عمر طولاني‌تري هستند. ابعاد اسپيسر بتن نيز به قيمت آن تأثير مي‌گذارند.

 اسپيسرهاي بزرگتر معمولاً گران‌تر از اسپيسرهاي كوچكتر هستند. تعداد اسپيسرهايي كه سفارش مي‌دهيد نيز مي‌تواند تأثيري بر روي قيمت داشته باشد. سفارش انبوه معمولاً به تخفيفاتي انجاميده و به شما كمك مي‌كند تا هزينه‌هاي خود را كاهش دهيد. در صورت تمايل به ارتباط با فروشگاه اينترنتي شهرمفتول مي توانيد به وب سايت اين شركت به نشاني https://shahrmaftool.com مراجعه فرماييد و يا با شماره تلفن 37556-021 تماس بگيريد و از مشاوره رايگان خريد انواع محصولات اين مجموعه بهره مند شويد.


برچسب: پشم شيشه ، واتراستاپ ، اسپيسر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۴:۱۷ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :