shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

خريد فنس، پايه فنس و سيم آرماتوربندي در مجموعه شهرمفتول

خريد سيم آرماتوربندي

سيم‌هاي آرماتوربندي را با نام‌هاي مختلفي چون مفتول سياه، سيم سياه، مفتول آرماتوربندي، سيم نرم و مفتول آنيل‌شده مي‌شناسند. اين سيم نوعي مفتول نرم و انعطاف‌پذير است. حتماً با شنيدن نام مفتول آرماتوربندي، اولين چيزي كه به ذهنتان مي‌آيد، ساختمان‌سازي است؛ بله، درست است! اما علاوه‌بر ساختمان‌سازي، از اين سيم در قالب‌سازي، پانل‌سازي، ساخت انواع قفسه و صنايع گوناگون ديگر نيز استفاده مي‌شود. ازآنجايي‌كه سيم آرماتوربندي براي استفاده در صنايع مختلف نقش مهمي را ايفا مي‌كنند، خريد سيم آرماتوربندي به صورت نادرست مي‌تواند براي شما بسيار گران تمام شود. مثلاً در مراحل ابتدايي ساختمان‌سازي، به اين سيم نياز داريد. اگر سيمي را خريداري كنيد كه مقاومت بالايي نداشته باشد و ضخامت آن مناسب نباشد، سازهي شما دچار مشكل شده و ازنظر اقتصادي، ضرر زيادي مي‌كنيد.

توجه داشته باشيد كه سيم‌ آرماتوربندي در ضخامت‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند كه از نمونه‌هاي آن مي‌توان به ۱.۵ ميلي‌متري، ۴ ميلي‌متري و ۵ ميلي‌متري اشاره كرد. خريد سيم آرماتوربندي با ضخامت ۱.۵ ميلي‌متري رايج‌تر است. موضوع ديگري كه براي خريد سيم آرماتوربندي بايد موردتوجه قرار دهيد، نحوه ي توليد آن است. مفتول سياه به دو روش فابريك و تسمه توليد مي‌شود؛ اگر هزينه براي شما ملاك نيست و به‌دنبال يك محصول باكيفيت‌ و خوب هستيد، بايد سيمي را خريداري كنيد كه به روش فابريك توليد شده باشد، چراكه استحكام و مقاومت بيشتري نسبت‌به سيمي كه به روش تسمه توليد شده‌است دارد.

خريد فنس

توري حصاري يا همان فنس، يكي از محصولات رايج در دنياي ساخت و ساز و حصاركشي است. از مفتول گالوانيزه گرم يا سرد براي توليد آن استفاده مي‌شود. اين محصول از پايه‌هاي فولادي ضدزنگ تشكيل شده است، كه داراي مقاومت و دوام بسيار بالا مي‌باشد. از جمله ويژگي‌هاي برجسته فنس مي‌توان به كيفيت بسيار بالا و استفاده از روكش فلزي و ضدزنگ اشاره كرد كه سبب مي‌شود تا در شرايط آب و هوايي مختلف، عملكرد عالي داشته باشد. اين محصول در بازار با نام فنس نيز شناخته مي‌شود و در حصاركشي باغ، ساختمان، زمين و غيره كاربرد بسياري دارد. استفاده از فنس براي حفاظت از باغ‌ها و محوطه‌ها عالي است. با كيفيت بالا و مقاومت ضدزنگ آن، به راحتي مي‌توان از آن براي حفظ حيوانات و گياهان خود استفاده كرد.

توري حصاري در ساختمان‌هاي مختلف نيز كاربرد دارد. از جمله موارد استفاده آن در اين زمينه مي‌توان به استفاده در پنجره‌ها، درب‌ها و حفاظ‌ها اشاره كرد. در مواردي كه نياز به حصاركشي زمين‌ها و ممتلكات داريد، توري حصاري يك انتخاب مناسب است. اين محصول به شما امكان مي‌دهد كه ممتلكات خود را به راحتي تعريف كرده و حفظ كنيد. قيمت خريد فنس يا توري حصاري بر اساس مترمربع قابل‌محاسبه است، اما عوامل متعددي مانند جنس توري، اندازه چشمه، قطر مفتول و بر قيمت آن تأثير مي‌گذارند.

خريد پايه فنس

پايه فنس، يك محصول بسيار مهم در صنعت حصارسازي است. اين محصول از جنس آهن توليد مي‌شود و در انواع مختلفي از جمله نبشي، قوطي پروفيل، لوله و در دسترس قرار دارد. پايه فنس به عنوان يك عنصر اساسي در نصب توري حصاري استفاده مي‌شود. يكي از ويژگي‌هاي بارز پايه فنس، استحكام و مقاومت عالي آن است. اين محصول قادر به تحمل فشارها و تنش‌هاي زيادي است كه در حصارها ايجاد مي‌شود. همچنين، پايه فنس قيمت مناسبي دارد كه آن را به يك گزينه اقتصادي و مناسب براي حصارسازي تبديل مي‌كند. پايه فنس به دو شكل تك شاخ و جفت شاخ توليد مي‌شود. اين تنوع در انتخاب مشتريان راحتي مي‌دهد تا پايه‌هاي مورد نياز خود را انتخاب كنند. همچنين، بر روي هر شاخك پايه فنس، ۳ عدد سوراخ به قطر ۶ ميلي‌متر وجود دارد كه براي نصب سيم خاردار در پايين پايه به كار مي‌روند. اين ويژگي مهم به نصب و ايجاد حصارهاي محكم و ايمن كمك مي‌كند.

 پايه فنس شامل يك صفحه بيس پيلت ۲ ميلي‌متري نيز مي‌شود. اين صفحه بيس به منظور محكم شدن پايه در بتن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. ابعاد صفحه بيس پيلت ۲ ميلي‌متري به طور دقيق بر روي هر پايه تطابق دارد و از آن براي نصب بهتر و محكم‌تر پايه در بتن استفاده مي‌شود. پايه فنس پايه حصار نيز معروف به نام پايه حصار است و يكي از تجهيزات مهم در حصاركشي محسوب مي‌شود. اين نوع پايه فنس با توجه به نيازهاي مختلف مشتريان در اشكال و انواع متنوعي توليد مي‌شود. به اين ترتيب، مشتريان مي‌توانند پايه‌هاي فنس مورد نظر خود را با توجه به نيازهاي خود انتخاب كنند. در نهايت، پايه فنس يكي از عناصر كليدي در حصارسازي است كه به افزايش ايمني و محكميت حصارها كمك مي‌كند. از آنجا كه اين محصول از جنس آهن با كيفيت توليد مي‌شود و داراي ويژگي‌هاي برجسته‌اي مانند استحكام و مقاومت، انتخاب مناسبي براي حصارسازي در انواع محيط‌ها است.

با مراجعه به وب سايت شهر مفتول به آدرس https://shahrmaftool.com ، مي‌توانيد انواع محصولات مصالح ساختماني مانند فنس، پايه فنس و سيم آرماتوربندي، انواع توري هاي فلزي و را بررسي كنيد و انتخاب بهتري داشته باشيد. قبل از اقدام به خريد پايه فنس و هر محصول ديگري، توصيه مي شود كه با كارشناسان فروش تماس بگيريد تا اطلاعات كامل را در خصوص مشخصات و ويژگي ها و حتي قيمت هر يك از محصولات دريافت كنيد. اين محصولات هر كدام كاربردهاي خاصي دارند، بنابراين انتخاب محصول با كيفيت حياتي است تا به مشكلاتي برنخوريد. شهر مفتول با مشاوره تخصصي و ارائه محصولات با كيفيت مي‌تواند به شما كمك كند تا با اطمينان و اطلاعات كامل، بهترين محصولات را انتخاب كرده و در پروژه‌هاي ساختماني خود استفاده كنيد. براي تماس با تيم مجرب اين مجموعه با شماره تلفن تماس 021-37556 حاصل فرماييد.


برچسب: فنس ، پايه فنس ، سيم آرماتوربندي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۳:۰۲ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :