shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

مناسب ترين قيمت پشم شيشه، يونوليت و اسپيسر در مجموعه شهرمفتول

يكي از معتبرترين توليدكنندگان و توزيع‌كنندگان انواع صنايع مفتولي و مصالح ساختماني پركاربرد يونوليت، اسپيسر و پشم شيشه شهر مفتول مي باشد. مناسب ترين قيمت پشم شيشه و ديگر محصولات عنوان شده را در اين مجموعه كه داراي سابقه اي درخشان دركشور مي باشد مي توانيد بيابيد. از پركاربرد ترين محصولات شهر مفتول مي توان پشم شيشه، يونوليت رانام برد كه در حوزه ساختمان‌سازي مورد استفاده قرارمي گيرد. اين محصولات بسيار موثر در جهت عايق حرارت، صوت و رطوبت مي باشد. از اين رو در ساختمان هايي با كيفيت بالا از عايق هاي حرارتي و صوتي استفاده مي شود. از ديگر محصولات اين مجموعه مي توان به اسپيسر اشاره كرد.

قيمت پشم شيشه

پشم شيشه، ماده‌اي عايق كننده است كه عمدتاً از شيشه بازيافت شده توليد مي‌شود. پشم شيشه اولين بار در دهه ۱۹۳۰ پشم شيشه به عنوان يك جايگزين براي عايق‌هاي طبيعي معرفي شد. پشم شيشه داراي ويژگي‌هاي برجسته‌اي است كه آن را انتخابي مناسب مي‌كند. يكي از ويژگي‌هاي برجسته پشم شيشه، توانمندي آن در كاهش صداست. پشم شيشه يكي از بهترين عايق‌هاي حرارتي است. براي توليد پشم شيشه از شيشه بازيافت شده به عنوان اصلي ترين ماده استفاده مي شود. در فر آيند توليد اين محصول، شيشه‌ها آبديده و به شكل الياف تبديل مي‌شوند. از اين محصول به طور عمده در ساختمان‌ها، خودروها و بسياري از محصولات روزمره استفاده مي‌شود. توصيه مي شود، در هنگام خريد پشم شيشه حتما به ضخامت و كيفيت محصول توجه بسياري شود. نكته ايمني هنگام استفاده از اين محصول حتما بايستي از دستكش استفاده كنيد. ويژگي هاي مثبت و كاردبردهاي فراوان در كنار قيمت مناسب اين محصول سبب شده است تا در ميان خريداران محبوبيت بسياري داشته باشد. و در نهايت، پشم شيشه با ويژگي‌ها و مزاياي فراوان خود، يكي از مواد مورد علاقه در صنعت ساختمان و توليدات مختلف است. الياف بازيافتي در انواع مختلفي توليد مي‌شود كه از مهم ترين آن ها مي توان پشم رولي يا پتويي، پشم شيشه پانل، پيش ساخته و را نام برد.

قيمت يونوليت

يونوليت يك نوع ماده عايق كننده است كه از پلي‌استايرن سخت (EPS) توليد مي‌شود. اين ماده داراي خاصيت عايق كنندگي حرارتي و صوتي بالايي است و به دليل وزن كم، استفاده آسان و قيمت مناسب، در بسياري از پروژه‌هاي ساختماني مورد استفاده قرار مي‌گيرد. يونوليت به دليل داشتن حباب‌هاي هوا در ساختار خود وزن بسيار كمي دارد. يونوليت يكي از بهترين مواد عايق حرارتي موجود در بازار است. اين ماده از پذيرفتن رطوبت و آب جلوگيري مي‌كند. با وجود وزن كم خود، يونوليت داراي دوام و مقاومت بالايي است. يونوليت به دليل خاصيت عايق كنندگي خود، براي عايق كاري سقف‌ها و كف‌ها استفاده مي‌شود. مي‌توان به راحتي يونوليت را برش زده و به شكل‌هاي مختلفي درآورد. از اين محصول براي عايق كاري سقف و كف ها ، ساخت قطعات بسته بندي، استفاده در صنعت خودروسازي، ساخت انواع مانكن‌ها و مدل‌هاي صنعتي و . در نهايت، يونوليت به دليل ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود، يكي از پركاربردترين مواد در صنعت ساختمان‌سازي و صنايع ديگر است.  يونوليت‌ها به انواع مختلفي تقسيم مي‌شوند كه رايج‌ترين آن شامل يونوليت سقفي، ديواري، بسته بندي و مي باشد.  چنانچه تمايل به خريد و يا استعلام قيمت يونوليت از شهر مفتول را داريد مي توانيد از طريق شماره تلفن ۳۷۵۵۶۰۲۱ با كارشناسان اين مجموعه تماس حاصل فرماييد. همچنين مي توانيد سفارش خود را به صورت آنلاين در وب سايت شهرمفتول به نشاني  https://shahrmaftool.com/ ثبت نماييد ، تا در كوتاه ترين زمان ممكن محصول خريداري شده را در محل تعيين شده توسط خودتان دريافت نماييد.

قيمت اسپيسر

اسپيسر، يا به عبارت ديگر فاصله‌گير، يك وسيله يا قطعه‌اي است كه براي ايجاد فاصله بين دو يا چند قسمت مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين ابزار در بسياري از زمينه‌ها و صنايع مختلف به كار مي‌رود، اما در هر حوزه، كاربرد ويژه‌اي دارد. اسپيسر‌ها در قالب قطعات پلاستيكي يا فلزي براي ايجاد فاصله بين ميلگردهاي بتن به كار مي‌روند تا از تماس مستقيم ميلگرد با قالب‌هاي بتن جلوگيري شود. در شيشه‌هاي دوجداره، اسپيسر بين دو لايه شيشه قرار مي‌گيرد تا فاصله ثابتي بين آن‌ها ايجاد شود. اين فاصله باعث افزايش خصوصيات عايقي شيشه مي‌شود. اسپيسر‌ها براي ايجاد فاصله بين قطعات مختلف و جلوگيري از تماس مستقيم آن‌ها به كار مي‌رود. اسپيسر‌ها براي جداسازي قطعات الكترونيكي از يكديگر يا براي ايجاد فاصله بين لايه‌هاي مختلف يك مدار چاپي استفاده مي‌شوند. براي نگه‌داشتن لوله‌ها در فاصله معيني از ديوار يا ساير سطوح در نهايت، اسپيسر يك قطعه كوچك اما بسيار مؤثر است كه در بسياري از صنايع به منظور ايجاد فاصله و جلوگيري از تماس مستقيم بين قطعات به كار مي‌رود.قيمت اسپيسر به مجموعه‌اي از عوامل مختلف بستگي دارد. جنس مواد اوليه، فرآيند توليد ،اندازه و طراحي،برند و سازنده،تقاضا و عرضه در بازار،هزينه‌هاي حمل و نقل، تحقيق و توسعه، تعرفه‌ها و ماليات. در نهايت، قيمت اسپيسر تحت تأثير يك تركيب از عوامل فني، بازاري، اقتصادي و سياسي قرار مي‌گيرد. براي انتخاب بهترين اسپيسر با توجه به بودجه و نيازها، مي‌توان با مقايسه قيمت‌ها و ويژگي‌هاي محصولات مختلف به تصميم مناسب رسيد.

 

 


برچسب: يونوليت ، پشم شيشه ، اسپيسر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۷:۱۵ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :