shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

قيمت انواع توري فلزي پركاربرد(توري مرغي،توري فرنگي،توري مش) در مجموعه شهر مفتول

توري مرغي

توري مرغي يك نوع توري فلزي است كه بيشتر براي حفاظت و نگهداري مرغ‌ها و ديگر پرندگان در مزارع و خانه‌هاي مرغ استفاده مي‌شود. اين نوع توري با طراحي ويژه‌اي ساخته مي‌شود تا از ورود حيوانات وحشي يا ساير تهديدات به داخل قفس‌ها جلوگيري كند. اين توري ها اغلب از جنس فلزاتي مانند آهن يا گالوانيزه ساخته مي‌شود كه با يك لايه‌ي روكش مقاوم در برابر زنگ زدگي پوشانده شده است. حفره‌هاي توري مرغي به اندازه‌اي است كه از ورود ساير حيوانات به داخل جلوگيري كرده و در عين حال به مرغ‌ها اجازه مي‌دهد كه به راحتي تحت تاثير هوا قرار بگيرند. طراحي توري مرغي به گونه اي است، تا بتواند در برابر شرايط جوي مختلف، مانند باران يا تابش مستقيم خورشيد، مقاوم بماند. از اين توري علاوه بر نگهداري مرغ، ممكن است براي نگهداري ديگر پرندگان يا حتي حيواناتي مانند خرگوش يا ميمون نيز استفاده شود. توري مرغي يك وسيله‌ي اساسي براي هر مزرعه‌ي مرغ يا هر فردي است كه قصد دارد مرغ يا ساير حيوانات را در فضاي باز نگه دارد. اين توري‌ها به طور مؤثري از حيوانات جلوگيري مي‌كنند تا از حفاظت و امنيت مرغ‌ها و ديگر پرندگان مطمئن باشند.

قيمت توري مرغي

قيمت توري مرغي به چندين عامل بستگي دارد. به عنوان مثال هر چه مواد با كيفيت‌تر باشد قيمت بالاتري دارد. اندازه و طرح توري تاثير زيادي در قيمت آن دارد. از بازارهاي بزرگتر و مراكز تخصصي قيمت مناسب‌تري مي‌توان يافت. توري مرغي يكي از محصولاتي است كه در زندگي روزمره ما اهميت دارد. با خريد يك توري مرغي مناسب، مي‌توانيد از محيط خود محافظت كنيد، زيبايي به فضاي خود ببخشيد و حتي در كشاورزي از برداشت‌هاي خود محافظت كنيد.

توري فرنگي

يكي ديگر از انواع پر فروش توري هاي فلزي، توري فرنگي  را مي توان نام برد. اين نوع توري فلزي از لحاظ شكل ظاهري بسيار شبيه به توري هاي ديگري چون توري مرغي و توري گابيون است. چشمه هاي اين توري به صورت شش ضلعي مي باشند. به طور معمول براي ساخت توري فرنگي از مفتول گالوانيزه استفاده مي شود. توري فرنگي يكي از مهم‌ترين اجزاي استفاده شده در صنعت ساختمان‌سازي، صنعت و ديگر زمينه‌هاست. اين توري‌ها به دليل ساختار خاص و مقاومت بالا به عنوان يك ماده كارآمد و اقتصادي شناخته شده‌اند. اين توري‌ها در برابر فشار، كشش و حرارت بسيار مقاومت دارند. طراحي آن‌ها به گونه‌اي است كه هوا و نور به خوبي از بين تارهاي آن عبور مي‌كند .طول عمر طولاني و نياز كم به نگهداري از ديگر ويژگي‌هاي برجسته اين توري‌ها است. از اين توري در صنايع مختلف ساختمان سازي، كشاورزي و توليد ماشين آلات و تجهيزات صنعتي به وفور استفاده مي شود. همچنين از آنجايي كه اين توري مقاومت بسيار بالايي در برابر خوردگي از خود نشان مي دهد، در مناطق مرطوب كاربرد بسياري دارد. در صنايع ساختماني از اين توري به منظور جلوگيري از سقوط مصالح روي سر افراد، جلوگيري از نفوذ جانوران موذي و از اين محصول استفاده مي‌شود.

قيمت توري فرنگي

نوع فلز استفاده شده در توليد توري فرنگي، همچون فولاد ضد زنگ، آلومينيوم يا برنج، تاثير مستقيم بر قيمت آن دارد. اندازه و طراحي در تعيين قيمت توري‌ فرنگي بسيار موثر است. به عنوان مثال توري هاي بزرگ‌تر و طراحي‌هاي پيچيده‌تر ممكن است قيمت بيشتري داشته باشند. فرآيندهاي توليد متفاوتي ممكن است براي ساخت توري فرنگي به كار برده شود و هر يك مي‌تواند تأثيري بر قيمت نهايي داشته باشد. به عنوان مثال قيمت توري فرنگي توليد شده به روش گالوانيزه گرم بيشتر از توري توليد شده به روش گالوانيزه سرد است. قيمت ممكن است بسته به كشور يا منطقه توليد متفاوت باشد.

توري مش

توري مش يكي از محصولات مفتولي است كه در بسياري از صنايع، به ويژه در ساخت و ساز و برخي از صنايع دستي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. توري مش از قديم به عنوان يك وسيله براي جداسازي و تقويت مواد استفاده مي‌شده است. در قرون وسطي، اين ماده به طور گسترده‌اي در ساخت ساختمان‌ها و پل‌ها به كار مي‌رفت. براي ساخت اين توري از ميلگرد ساده يا آجدار استفاده مي‌شود. توري مش نيز در انواع گوناگوني چون نوع پنلي، آجدار و فولادي توليد و به بازار عرضه مي‌گردد. البته لازم است بدانيد كه براي ساخت اين توري تنها از ميلگرد استفاده نمي‌شود، بلكه در برخي مواقع از سيم مفتول هايي با ضخامت مختلف نيز براي توليد آن استفاده مي‌شود. از توري مش نيز همانند توري فرنگي در صنايع گوناگوني چون صنعت ساخت و ساز، خودروسازي و كشاورزي استفاده مي شود. همچنين با توجه به زيبايي و تنوع طرح‌هاي توري مش، اين ماده در زمينه‌هاي هنري و دكوراسيون داخلي نيز جاي خود را پيدا كرده است. از آن به عنوان پرده، جداره و حتي تابلوهاي هنري استفاده مي‌شود.

قيمت توري مش

 

عواملي چون قيمت ميلگرد، شرايط اقتصادي، وزن و ابعاد چشمه توري در تعيين قيمت توري مش نقش بسيار مهمي دارند. شهر مفتول به عنوان بزرگ‌ترين توليدكننده انواع محصولات مفتولي و توري شناخته مي شود. به منظور خريد انواع توري با قيمت و كيفيت تضميني با شهر مفتول در ارتباط باشيد. جهت ارتباط با شماره ۳۷۵۵۶-۰۲۱ تماس بگيريد و يا به وب سايت شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه كنيد.


برچسب: توري مرغي ، توري مش ، توري فرنگي ، قيمت توري مرغي ، قيمت توري مش ، قيمت توري فرنگي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۵:۵۹ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :