shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

خريد پشم شيشه، رابيتس و سيم خاردار در شهر مفتول

شهر مفتول، توليدكننده انواع محصولات مفتولي است. سه نوع از محصولات مهم اين مجموعه شامل پشم شيشه، رابيتس و سيم خاردار است. در صورتي كه قصد خريد سيم خاردار، رابيتس و پشم شيشه را داريد، ما شما را راهنمايي مي‌كنيم. به منظور خريد اين محصولات لازم است با مشخصات، كاربرد و قيمت هر يك آشنا شويد. از اين رو به منظور خريد و فروش و اطلاع از قيمت اين محصولات با ما همراه باشيد. باكيفيت‌ترين محصولات را با قيمتي مناسب در شهر مفتول خريداري كنيد.

پشم شيشه چيست؟

پشم شيشه نوعي الياف معدني است. از اين محصول به عنوان عايق حرارتي، صوتي و رطوبتي استفاده مي‌شود. ساختار اصلي اين محصول از شيشه‌هاي بازيافت شده است. الياف آن بسيار نازك و ريز هستند. از آنجايي كه اين محصول از شيشه‌هاي بازيافتي توليد مي‌شود، بنابراين با نام الياف بازيافتي نيز شناخته مي‌شود. به طور كلي به منظور توليد يك رول از اين محصول 10 بطري شيشه‌اي مي‌بايست بازيافت شوند.

رابيتس چيست؟

رابيتس ورق‌هاي مشبكي هستند كه ساختار اصلي آن‌ها ورق گالوانيزه است. با استفاده از ورق‌هاي گالوانيزه اين محصول به صورت شبكه‌اي به شبكه فرعي متصل مي‌شود. اين محصول از طريق كشش عرضي و همچنين پرس كردن ورق‌هاي فولادي توليد مي‌شود. در نهايت نيز برش داده شده و به فروش مي‌رسد. از اين محصول به طور گسترده در موارد مختلف استفاده مي‌شود.

اصلي‌ترين كاربرد آن ساخت سقف‌هاي كاذب، گچ بري و پوشش دادن تيرآهن و آرماتور، پوشش بتن سيماني، ترميم و بازسازي ترك‌هاي ساختماني در دكوراسيون و... است. از رابيتس به منظور فراهم كردن بستر مناسب جهتاجراي تاسيسات برقي و مكانيكي، رنگ كاري و... استفاده مي‌شود. استفاده از اين محصول سبب جلوگيري از ايجاد ترك در ديوار مي‌شود.

سيم خاردار چيست؟

سيم خاردار محصولي است كه در اطراف به وفور مي‌بينيم. در ميان محصولات مشابه، سيم خاردار رايج‌ترين محصول بوده و مناسب‌ترين قيمت را دارد. از اين محصول به منظور ايجاد امنيت و حصار كشي در محوطه‌هاي خاص استفاده مي‌شود. اين محصول از سيم مفتول كه نوعي فولاد نرم است ساخته مي‌شود. به منظور حصاركشي از اين محصول استفاده مي‌شود. در واقع يك ابزار محافظتي است. از آن جايي كه قيمت مناسبي داشته و وزن سبكي دارد، بسيار كاربرد دارد. ساختار اصلي آن نيز سيم فولادي با روكش گالوانيزه است. روكش گالوانيزه سبب مقاومت اين سيم در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي مي‌شود.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۷:۴۳ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :