shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

چسب كاشي و پودر بندكشي چيست؟

به منظور نصب كاشي و سراميك به روش جديد از محصولات متعددي استفاده مي‌شود. مهم ترين اين محصولات چسب كاشي و پودر بندكشي است. استفاده از سيمان و ماسه براي نصب سراميك و كاشي، علاوه بر اينكه آب زيادي مصرف مي‌كند، كار نهايي نيز تميز در نمي‌آيد. از اين رو امروزه بيشتر از چسب كاشي استفاده مي‌شود. به منظور اطلاع از قيمت خريد چسب كاشي و پودر بندكشي با شهر مفتول همراه باشيد.

چسب كاشي چيست؟

چسب كاشي محصولي است كه به منظور نصب كاشي و سراميك در ساختمان سازي استفاده مي‌شود. اين محصول از نوعي سيمان غيرآلي پليمري توليد مي‌شود. از جمله ويژگي‌هاي اصلي آن مي‌توان به قدرت چسبندگي بالا و سازگاري با زيرساخت‌هاي مختلف اشاره كرد. اين چسب قابليا چسباندن يك كاشي روي ديگري را نيز دارد.

پودر بندكشي چيست؟

پودر بندكشي محصوليست كه در زمان كاشي و سراميك مورد استفاده قرار مي‌گيرد. ماهيت اين پودر خشك است و مي‌بايست براي استفاده از آن، با آب تركيب شود. عملكرد اصلي اين محصول در واقع پر كردن فضاي خالي در ميان كاشي و سراميك است. به منظور استفاده لازم است آن را با آب تركيب كرده و زماني كه به صورت خميري در آمد، ميان كاشي و سراميك را با كمك آن پر كنيم. استفاده از اين پودر معمولا در سراميك و كاشي رايج است. اما به منظور بندكشي آجر و سنگ نيز از آن استفاده مي‌شود. لازم به ذكر است اين محصول معمولا بر پايه سيمان و اپوكسي توليد مي‌شود.

انواع پودر بندكشي شامل نانوپليمر، سنگ و سيمان سفيد، پودر بندكشي ضدآب، آنتي باكتريال، رنگي،اسيدي، آجر، سنگ و كاشي و سراميك است.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۶:۱۴ توسط:shahrmaftool موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :