shahrmaftool shahrmaftool .

shahrmaftool

قيمت تيرچه بتني و تيرچه كروميت

تيرچه به عضوي پيش‌ساخته گفته مي‌شود. در زمان استفاده از تيرچه، اين محصول به صورت افقي و عمودي در بين ستون‌هاي ساختمان، ديوار و تيرهاي ديگر قرار مي‌گيرد. در واقع بكارگيري تيرچه در كف يا سقف ساختمان صورت مي‌گيرد و در نهايت بار زنده و مرده ساختمان را تحمل مي‌كند. تيرچه در جنس‌هاي مختلف چوب، فولاد و بتن ساخته مي‌شود. هر كدام از انواع تيرچه داراي ويژگي‌هاي خاص خود هستند. اما رايج ترين نوع تيرچه نوع بتني است. در اين بخش قصد داريم در مورد قيمت انواع تيرچه بتني و تيرچه كروميت صحبت كنيم.

قيمت تيرچه بتني

تيرچه بتني كه با نام تيرچه بلوك نيز شناخته مي‌شود، از ميلگرد و بتن ساخته مي‌شود. اين نوع از تيرچه شامل يك آرماتور فولادي در بال بالايي، دو آرماتور در با پاييني و چند آرماتور كه به صورت زيگزاگ قرار مي‌گيرند ساخته شده است. تيرچه بتني كاربرد گسترده‌اي در ساختمان‌سازي دارد. استفاده از تيرچه بتني در سازه‌هاي بزرگ و مرتفع رايج است.

به طور كلي از تيرچه بتني يا تيرچه بلوك در سقف هايي با اسكلت آجري، فلزي و بتن آرمه استفاده مي‌شود. استفاده از تيرچه در ساختمان هايي كه بتن آن‌ها تحت كشش است اهميت زيادي دارد. اين تيرچه از مقاومت و استحكام عالي در برابر نيروهاي كششي برخوردار است. تيرچه بتني در دو نوع تيرچه خرپايي و تيرچه پيش تنيده توليد مي‌شود. قيمت تيرچه بتني نيز بر حسب نوع آن متفاوت است.

قيمت تيرچه كروميت

تيرچه كروميت نيز يكي ديگر از انواع تيرچه است كه به صورت پيش ساخته است.  بال تحتاني اين تيرچه حاوي يك تسمه و بال فوقاني آن از يك تسمه و يا دو ميلگرد ساخته شده است. توسط يك ميلگرد خم دو بال تيرچه به يكديگر متصل مي‌شوند. به طور كلي اين تيرچه‌ها طوري ساخته مي‌شوند كه وزن بتن و قالب را تحمل كنند. از اين رو پس از ريخته‌گري بتن، تيرچه فولادي در حالت يكدست با بتن قرار گرفته و بارهاي وارده را تحمل مي‌كند. اين تيرچه بسيار مقاوم بوده و بارهاي زنده و مرده را تحمل مي‌كنند.

اجزاي تشكيل دهنده اين تيرچه شامل بال تحتاني، اعضاي قطري و بال فوقاني است. بال تحتاني از ورش برش خورده توليد مي‌شود. اين بخش در واقع به صورت عضو كششي خرپا عمل مي‌كند. اعضاي قطري، قسمتي ديگر از تيرچه كروميت است. پايه اصلي ساخت اين بخش ميلگرد است. اين قسمت نيز مانند خرپا عمل مي‌كند. اين بخش به طور گسترده در تحمل وزن و نيروهاي كششي و فشاري مقاومت ايجاد مي‌كند.

شهر مفتول به عنوان بزرگ‌ترين توليدكننده و عرضه‌كننده انواع محصولات مفتولي اعم از انواع توري حصاري، توري سرندي، توري پرسي، رابيتس و... است. به منظور خريد انواع تيرچه كروميت، تيرچه بتني و ساير محصولات مفتولي از اين مجموعه به صورت تلفني با شماره 02154483 در تماس باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۲:۱۱ توسط:shahrmaftool موضوع:

مشخصات پايه فنس، رابيتس و مفتول گالوانيزه

شهر مفتول، توليدكننده انواع محصولات مفتولي است. سه نوع از محصولات مهم اين مجموعه شامل پايه فنس، رابيتس و مفتول است. در صورتي كه قصد خريد پايه فنس، رابيتس و مفتول را داريد، ما شما را راهنمايي مي‌كنيم. به منظور خريد اين محصولات لازم است با مشخصات، كاربرد و قيمت هر يك آشنا شويد. از اين رو به منظور خريد و فروش و اطلاع از قيمت اين محصولات با ما همراه باشيد. باكيفيت‌ترين محصولات را با قيمتي مناسب در شهر مفتول خريداري كنيد.

مشخصات پايه فنس

پايه فنس در واقع محصولي از جنس آهن است كه در انواع نبشي، قوطي پروفيل، لوله و... توليد مي‌شود. از پايه فنس به منظور نصب توري حصاري استفاده مي‌شود. اين محصول از استحكام و مقاومت عالي برخوردار بوده و همچنين قيمت مناسبي نيز دارد. لازم به ذكر است اين محصول به صورت تك شاخ و يا جفت شاخ توليد مي‌گردد. از مشخصات كلي اين محصول مي‌توان گفت بر روي هر شاخك 3 عدد سوراخ به قطر 6 ميلي‌متر وجود دارد كه به منظور نصب سيم خاردار در پايين پايه استفاده مي‌گردد.

 همچنين در اين بخش يك صفحه بيس پيلت 2 ميلي‌متري وجود دارد. اين بخش به منظور محكم دن در بتن متصل مي‌شود. يك صفحه بيس به ابعاد 2 ميلي‌متري نيز بر سر هر پايه نصب شده است پايه فنس كه به نام چايه حصار نيز معروف است از جمله تجهيزات مهم در حصاركشي به شمار مي‌آيد. همچنين در شكل و انواع مختلفي توليد مي‌شود.

مشخصات رابيتس

رابيتس ورق‌هاي مشبكي هستند كه ساختار اصلي آن‌ها ورق گالوانيزه است. با استفاده از ورق‌هاي گالوانيزه اين محصول به صورت شبكه‌اي به شبكه فرعي متصل مي‌شود. اين محصول از طريق كشش عرضي و همچنين پرس كردن ورق‌هاي فولادي توليد مي‌شود. در نهايت نيز برش داده شده و به فروش مي‌رسد. از اين محصول به طور گسترده در موارد مختلف استفاده مي‌شود.

اصلي‌ترين كاربرد آن ساخت سقف‌هاي كاذب، گچ بري و پوشش دادن تيرآهن و آرماتور، پوشش بتن سيماني، ترميم و بازسازي ترك‌هاي ساختماني در دكوراسيون و... است. از رابيتس به منظور فراهم كردن بستر مناسب جهتاجراي تاسيسات برقي و مكانيكي، رنگ كاري و... استفاده مي‌شود. استفاده از اين محصول سبب جلوگيري از ايجاد ترك در ديوار مي‌شود.

مشخصات مفتول گالوانيزه

در ميان مفتول‌هاي ديگر، مفتول گالوانيزه سفيد كاربرد بالايي دارد. مفتول گالوانيزه نوعي سيم است. به منظور توليد اين محصول فولادي كه فاقد هر گونه اكسيژن و چربي باشد را در محوطه‌اي قرار مي‌دهند. اين محوطه واني پر از فلز روي است كه به حالت مذاب هستند. اين كار سبب مي‌شود تا پوششي مقاوم روي اين مفتول اييجاد شود. در نتيجه مفتول گالوانيزه در برابر خوردگي و زنگ زدگي مقاومت بسيار بالايي خواهد داشت. همين ويژگي اين محصول را به يك مفتول پرطرفدار تبديل كرده است.

 

مفتول گالوانيزه به انواع مختلفي تقسيم مي‌شود كه شامل مفتول گالوانيزه سرد يا گرم است. استفاده از سيم مفتول گالوانيزه سبب جلوگيري از زنگ‌زدگي، مقاومت بالا در برابر آسيب، مقاومت در برابر آتش، مقروت به صرفه بودن و... مي‌شود. از مفتول گالوانيزه به منظور حصاركشي و محافظت از محوطه استفاده مي‌شود. چرا كه مقاومت بسيار بالايي دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۱:۴۸ توسط:shahrmaftool موضوع:

كاربرد سيم آرماتوربندي، سيم خاردار و مفتول مسوار

سيم آرماتوربندي يا مفتول آرماتوربندي و سيم خاردار را به قيمت روز مي‌توانيد از شهر مفتول تهيه نماييد. شهر مفتول، معتبرترين توليدكننده انواع سيم آرماتوربندي، سيم خاردار و مفتول مسوار و محصولات مفتولي است. چنانچه قصد خريد انواع سيم آرماتوربندي و سيم خاردار را داريد، بهتر است اطلاعاتي كامل از اين سه محصول داشته باشيد و با اطمينان خاطر خريد كنيد. در اين بخش قصد داريم در مورد سيم آرماتوربندي، سيم خاردار و مفتول مسوار و كاربرد آنها صحبت كنيم. براي كسب اطلاعات بيشتر با ما همراه باشيد.

كاربرد سيم آرماتوربندي

به طور كلي سيم آرماتوربندي كاربردهاي متنوعي دارد. همانطور كه ذكر شد ضخامت اين محصول بر روي كارايي آن تاثير بسزايي دارد. امروزه نيز استفاده از سيم آرماتوربندي يا مفتول سياه افزايش يافته است. اين سيم در سايزهاي مختلفي ساخته مي‌شود و ضخامت مفتول بيانگر سايز آن است. اما به طور كلي با توجه به ضخامت، كاربردهاي سيم آرماتوربندي به شرح زير است:

·        مفتول سياه يا سيم آرماتوربندي با ضخامت 1.5 ميلي‌متري پركاربردترين نوع آن است. از اين مفتول نيز در كلاف‌هاي 30 كيلوگرمي به منظور آرماتوربندي سازه استفاده مي‌شود.

·        سيم آرماتوربندي با ضخامت 2.5 ميلي‌متري نيز در كلاف‌هاي 30 كيلوگرمي بسته‌بندي مي‌شود. معمولا از آن در قالب‌بندي استفاده مي‌گردد.

·        سيم آرماتور با ضخامت مفتول 3 ميلي‌متري نيز در كلاف‌هاي 50 كيلوگرمي بسته‌بندي مي‌گردد. از اين مدل در نجاري استفاده مي‌شود.

كاربرد سيم خاردار

سيم خاردار به عنوان يكي از رايج‌ترين محصولات مفتولي براي ايجاد امنيت و حصاركشي در يك بخش است. اين مفتول در واقع از فولاد نرم ساخته مي‌شود. همچنين داراي كاربردهاي متنوعي است. از آنجايي كه وزن سبك و قيمت مناسبي دارد، در بيشتر مناطق قابل مشاهده است.

در فرآيند توليد سيم خاردار از سيم فولادي به همراه روكش گالوانيزه استفاده مي‌گردد. در واقع اين كار به منظور جلوگيري از زنگ‌زدگي و خوردگي انجام مي‌گيرد. توليد سيم خاردار توسط دستگاه‌هاي اتوماتيك انجام مي‌گيرد. انواع سيم خاردار نيز به دو صورت خطي و حلقوي توليد مي‌شود.

سيم خاردار حلقوي از فولاد سخت گالوانيزه و فنر ساخته شده و معمولا براي ايجاد امنيت در مناطق نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از سيم خاردار خطي براي حصاركشي اطراف باغ و زمين‌هاي كشاورزي استفاده مي‌شود.

كاربرد مفتول مسوار

با بررسي كاربرد مفتول مسوار و آشنايي كلي با اين مفتول، مي‌توانيد با اطلاعاتي جامع‌تر اين محصول را خريداري نماييد.

مسوار در واقع يكي از انواع آلياژ فلزات است. اين مفتول خاصيت چكش‌خواري و انعطاف‌پذيري بالايي دارد. بنابراين كاربرد بسيار زيادي داشته و به صورت كلاف و شاخه در بازار عرضه مي‌گردد. روكش مس بر روي اين مفتول سبب مي‌شود تا از خوردگي آن جلوگيري شده و مقاومت بالايي نيز داشته باشد. مهم‌-ترين كاربردي كه اين مفتول دارد، ساخت لوازم آشپزخانه و لوازم تزييني است. از ديگر كاربردهاي مفتول مسوار جوش فلزات است.

اين مفتول معمولا با قطر 1 تا 8 ميلي متر به بازار عرضه مي‌گردد. مفتول مسوار در واقع مفتول آهن است. پس از انجام آخرين مرحله كشش و رسيدن به سايز مورد نظر وارد دو وان مي‌شود. در وان اول اسيدشويي مي‌شود تا به طور كامل تميز گردد. در وان دوم نيز وارد سولفات مس مي‌شود.

 

با مراجعه به وب سايت شهرمفتول به صورت آنلاين سفارش خود را ثبت نماييد. همچنين به منظور استعلام قيمت و يا دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص محصولات مي‌توانيد با شماره 02154483  تماس حاصل نماييد. كارشناسان شهر مفتول اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار خواهند داد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۱:۲۰ توسط:shahrmaftool موضوع:

آشنايي با توري حصاري، جوشي و پرسي

توري فلزي يكي از انواع محصولات فلزي است كه به منظور ايجاد امنيت و حصاركشي در يك محيط مورد استفاده قرار مي‌گيرد. البته كاربرد توري تنها مربوط به حصاركشي و امنيت نمي‌شود. از برخي توري‌ها در خصوص ساختمان‌سازي نيز استفاده مي‌شود. توري توسط سيم مفتول توليد مي‌شود. در واقع پايه ساخت توري سيم مفتول‌هاي گالوانيزه هستند. از اين رو داراي خاصيت ضدزنگ بودن و ضدخوردگي نيز هستند. سايز سيم مفتول، ابعاد چشمه و ضخامت توري در قيمت موثر هستند. در خصوص آشنايي با توري حصاري، جوشي و پرسي در ادامه با ما همراه باشيد.

آشنايي با توري حصاري

توري حصاري يكي از انواع توري‌هاي فلزي است كه كاربرد گسترده‌اي نيز دارد. در گذشته توري فلزي از مقاومت زيادي برخوردار نبود. بنابراين كاربرد گسترده‌اي نداشت. امروزه در ساخت توري حصاري از مفتول گالوانيزه استفاده مي‌شود. از آن جايي كه مفتول گالوانيزه از مقاومت عالي برخوردار است، بنابراين بر مقاومت توري حصاري نيز تاثير مي‌گذارد. از طرفي توري حصاري از قيمت مناسبي برخوردار بوده و مقرون به صرفه است. به طور كلي اين توري از ويژگي‌هاي مفيد زيادي برخوردار است. اصلي‌ترين مزاياي آن مقاومت طولاني، نصب آسان، امنيت بالا، سازگار با شرايط آب‌وهوايي مختلف و... است. از توري حصاري در ساخت حفاظ بزرگراه ها، فنس و حصاركشيف قفس حيوانات، نصب توري در سازه‌هاي در حال ساخت و... استفاده مي‌شود.

آشنايي با توري جوشي

توري جوشي كه به توري مش نيز معروف است، نوعي توري فلزي است كه بر خلاف ساير توري‌ها براي ساخت آن از ميلگرد استفاده مي‌شود. به طوري كه ميلگردها به صورت افقي و عمودي روي يكديگر قرار گرفته و ساختاري مشبك مي‌سازند. از خواص اصلي توري جوشي مي‌توان به استحكام فوق‌العاده اين توري اشاره كرد. از آنجايي كه استحكام توري جوشي بالا است در نتيجه انعطاف‌پذيري آن كمتر است. به منظور ساخت توري جوشي مي‌توان از ميلگرد ساده و آجدار استفاده كرد. از كاربرد توري جوشي مي‌توان به استفاده در مصارف ساختماني و كف سازه و استفاده در داخل بتن اشاره كرد.

آشنايي با توري پرسي

در خصوص آشنايي با توري پرسي بايد بگوييم اين توري در واقع نوعي سيم مفتول است. مفتول‌هاي بكار برده در اين توري به صورت تاروپودي به يكديگر بافته مي‌شوند. بافت آن‌ها به صورت عمودي و افقي است. لازم به ذكر است در محل تقاطع دو سيم به يكديگر جوش صورت نمي‌گيرد. چشمه‌هاي توري پرسي ممكن است به صورت مربع و يا مستطيل باشد. توري پرسي به دليل مقاومت عالي كه در برابر خراش دارد، در صنايع مختلفي استفاده مي‌شود. از جمله اصلي‌ترين كاربردهاي توري پرسي مي‌توان به ساخت قفس حيوانات، مش‌بند، ساختمان‌سازي، فوندانسيون كف و... اشاره كرد.

 

به منظور استعلام قيمت و خريد انواع توري و ساير محصولات مفتولي به وب سايت شهر مفتول مراجعه كرده و يا با شماره 02154483 تماس بگيريد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۲۰ توسط:shahrmaftool موضوع:

كاربرد توري مش، سرندي و فنس

توري فلزي، محصولي پركاربرد است كه در صنعت ساختمان‌سازي و موارد ديگر استفاده مي‌گردد. توري در واقع شبكه‌اي مشبك و مربع، مستطيل يا شش ضلعي است. محصول پايه اين محصول نيز ممكن است مفتول گالوانيزه و ميلگرد باشد. ساخت توري با اين محصولات سبب ايجاد ساختاري مقاوم و مستحكم مي‌شود. توري انواع مختلفي دارد و هر يك كاربرد خاص خود را دارند. در اين بخش قصد داريم در مورد كاربرد توري مش، سرندي و فنس صحبت كنيم.

كاربرد توري مش

يكي از انواع توري، توري مش است. توري مش به نام توري جوشي نيز شناخته مي‌شود. به منظور ساخت توري مش از ميلگرد استفاده مي‌شود. ميلگردها نيز ممكن است به صورت ساده و آجدار باشند. البته در برخي مواقع به منظور ساخت توري مش از مفتول سياه نيز استفاده مي‌شود. به منظور ساخت ميلگردها به صورت عمودي و يا افقي روي همديگر قرار مي‌گيرند. در نهايت نيز ساختاري مشبك توليد مي‌گردد. توري جوشي از استحكام بسيار زيادي برخوردار است. از اين رو خاصيت انعطاف‌پذيري آن كم است. به منظور ساخت توري جوشي از ميلگرد ساده سايز 6 و 8 و يا ميلگرد آجدار در سايز 8، 10، 12 و 14 استفاده مي‌شود. از توري مش در مصارف ساختماني و در كف سازه و همچنين داخل بتن استفاده مي‌گردد. از اين رو كاربرد توري مش مربوط به مصارف ساختماني نيز مي‌شود.

كاربرد توري سرندي

نوع ديگري از توري، توري سرندي است. بر خلاف توري فرنگي، مرغي و گابيون، چشمه‌هاي توري سرندي شبيه به لوزي است. اين توري در جنس‌هاي مختلفي توليد مي‌شود. آهن، استيل، گالوانيزه، مسوار، فولاد و... انواع توري سرندي هستند. ابعاد چشمه در توري سرندي معمولا 100 ميلي‌متر است.

از توري سرندي در موارد مختلفي استفاده مي‌شود. از جمله مهم‌ترين كاربردهاي توري سرندي شامل مقاوم‌سازي ديوارها، حفاظ‌سازي مناطق نظامي، جدا كردن زمين‌هاي كشاورزي، ساخت فنس و قفس و... است. بنابراين كاربرد توري سرندي متنوع است.

كاربرد فنس

فنس نام ديگر توري حصاري است. توري حصاري يا فنس از مقاومت بيار زيادي برخوردار است . چرا كه در ساختار آن از مفتول گالوانيزه استفاده مي‌شود. مفتول گالوانيزه داراي ساختاري مقاوم و ضدزنگ است. از اين رو اين توري در برابر شرايط آب و هوايي مختلف مقاومت بالايي از خود نشان مي‌دهد. توري حصاري يا فنس طول عمر زيادي داشته و تا 50 سال قابليت استفاده دارد. اين توري از مقاومت بالا، نصب آسان، سازگاري با شرايط آب و هوايي مختلف و... برخوردار است. از كاربرد فنس مي‌توان به استفاده به عنوان محافظ در بزرگراه و فرودگاه، فنس و حصاركشيف آرماتوربندي و... اشاره كرد.

 

به منظور خريد انواع توري با قيمت و كيفيت تضميني با شهر مفتول در ارتباط باشيد. جهت ارتباط با شماره 02154483 تماس بگيريد و يا به وب سايت شهر مفتول مراجعه كنيد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۰۱ توسط:shahrmaftool موضوع:

مشخصات و كاربرد توري گابيون، مرغي و فرنگي

توري فلزي، به نوعي شبكه فولادي مشبك گفته مي‌شود كه از بافته شدن سيم مفتول توليد مي‌گردد. سيم مفتول‌هاي بكار رفته در توري فلزي در دو نوع ساده و آجدار هستند. ساختار توري فلزي محكم و با استحكام است. توري‌هاي فلزي در دو نوع ورقه‌اي و رولي توليد  مي‌شود. نوع ورقه‌اي اين توري از انعطاف برخوردار نيست اما نوع رولي انعطاف‌پذير است. در انواع توري ضخامت سيم مفتول و ابعاد چشمه متفاوت است و هر توري داراي ابعاد مختلفي است. اين مسئله به كاربرد آن نيز بستگي دارد. توري‌ها معمولا در برابر سايش مقاومت بسيار بالايي دارند. در اين بخش قصد داريم در مورد مشخصات و كاربرد توري گابيون، مرغي و فرنگي صحبت كنيم.

مشخصات و كاربرد توري گابيون

توري گابيون يكي از انواع توري است. اين توري به صورت شش ضلعي توليد مي‌شود. جنس توري گابيون به صورتيست كه كاملا ضدزنگ و گالوانيزه است. كاربردد اصلي توري گابيون يا توري سنگي مربوط به جلوگيري از ريزش سنگ در كنار جاده‌ها است. از طرفي اين توري به عنوان قفس نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به طوري كه با سنگ، بتن، خاك يا ماسه پر مي‌شود و به منظور پايداري شيل و محافظت در برابر سايش استفاده مي‌گردد. توري گابيون در انواع مختلفي توليد مي‌شود. از كاربردهاي ديگر توري گابيون مي‌توان به توليد ديوارهاي محافظ، مهار سنگ ها، سدسازي و جاده‌سازي اشاره كرد.

مشخصات و كاربرد توري مرغي

در ميان انواع توري‌ها، توري مرغي يكي از پركاربردترين انواع توري است. اين توري معمولا با ضخامت 0.4 تا 0.7 ميلي‌متر توليد مي‌شود. توري مرغي به صورت شش ضلعي است و از نظر ظاهري شبيه به توي فرنگي است. توري مرغي ايراني نسبت به نوع خارجي از كيفيت بسيار زيادي برخوردار است. بنابراين قيمت آن نيز بيشتر از توري مرغي خارجي است. چرا كه توري مرغي ايراني به روش گالوانيزه گرم توليد مي‌شود و بنابراين كيفيت آن بهتر است. توري مرغي كاربرد زيادي دارد كه در ميان آن‌ها مي‌توان به استفاده از اين توري در ساخت سقف؛ گچ‌كاري، دور ستون ها، زيرسازي كاشي و... اشاره كرد.

مشخصات و كاربرد توري فرنگي

توري فرنگي كه مشابه با توري مرغي است، توري فرنگي ايراني از كيفيت بسيا بالايي برخوردار است و به روش گالوانيزه گرم توليد مي‌شود. توري فرنگي چيني به روش گالوانيزه سرد توليد مي‌شود و از كيفيت بالايي برخوردار نيست. همين مسئله سبب مي‌شود توري فرنگي خارجي از قيمت پايين‌ترين برخوردار باشد.

 

شهر مفتول توليدكننده انواع توري و محصولات مفتولي، انواع توري را با مناسب‌ترين قيمت و كيفيت عرضه مي‌كند. جهت خريد با شماره 02154483 تماس بگيريد و يا به سايت شهر مفتول مراجعه كنيد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۳:۳۷ توسط:shahrmaftool موضوع:

چسب بتن چيست؟

چسب بتن، يكي از افزودني هاي رايج در بتن است كه استفاده از آن مزاياي زيادي را به همراه دارد. چسب بتن در واقع افزودني است كه به منظور افزايش خاصيت چسبندگي و يا چسباندن يك قطعه روي قطعه ديگر مورد استفاده قرار مي گيرد. از اين محصول بيشتر در پروژه هاي تعميرات و بازسازي استفاده مي شود. استفاده از چسب بتن تنها سبب افزايش خاصيت چسبندگي نمي شود بلكه استفاده از اين محصول مي تواند مقاومت بتن را نيز افزايش دهد. به منظور آشنايي بيشتر با چسب بتن با ما همراه باشيد.

انواع چسب بتن

چسب بتن داراي انواع مختلفي است كه رايج ترين آن چسب بتن اپوكسي و لاتكس يا پليمري است. از چسب بتن به منظور ترميم بتن، آب‌بندي بتن و افزايش خواص شيميايي و مكانيكي بتن نيز استفاده مي گردد.

چسب لاتكس از كوپليمر محلول در آب توليد مي شود. اين چسب به صورت مايع بوده و اصولا شيري رنگ است. اين محصول با سيمان پرتلند و ماسه تركيب مي شود و در نهايت محلول مقاوم در برابر آب و مواد شميايي و همچنين ساييدگي ايجاد مي كند. از آن به منظور چسباندن كاشي، سراميك و... استفاده مي شود.

چسب اپوكسي نوع ديگري از چسب بتن است. اين چسب از دو جزء تشكيل مي شود كه شامل رزين و سخت‌كننده است. اين چسب بسيار قدرت‌مند بوده و سبب دوام زياد، افزايش مقاومت مكانيكي و قدرت چسبندگي در بتن مي شود. اين چسب نيز به حالت مايع بوده و شيري رنگ است.

نوع ديگري از انواع چسب بتن، نوع پودري است. اين محصول بر پايه كوپليمر وينيل استات بوده و به مقدار يك به چهار با آب مخلوط مي شود. استفاده از چسب بتن پودري سبب افزايش خاصيت چسبندگي در بتن شده و آب‌بندي مي كند.

كاربرد چسب بتن

·        ترميم بتن فرسوده

·        جلوگيري از ايجاد ترك در بتن

·        اتصال ميلگرد به بتن

·        آب‌بندي بتن

·        افزايش خاصيت چسبندگي و افزايش مقاومت مكانيكي

به منظور خريد انواع چسب بتن، الياف بتن، ضد يخ بتن و ساير افزودني هاي بتن و همچنين محصولات مفتولي با شماره 02154483 در ارتباط باشيد و انواع افزودني بتن را با بهترين قيمت از شهر مفتول خريداري كنيد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۱:۲۲ توسط:shahrmaftool موضوع:

قيمت انواع تيرچه كروميت و تيرچه بتني

تيرچه، عضوي پيش‌ساخته و مهم در ساختمان‌سازي است. اين محصول به صورت افقي در ميان ستون‌هاي ساختمان، ديوار و همچنين تيرهاي ساختمان قرار مي‌گيرد. اصلي‌ترين وظيفه اين محصول در ساختمان تحمل كردن بارهاي زنده و مرده است. در واقع از سقف و كف ساختمان پشتيباني مي‌كند. تيرچه از جنس‌هاي مختلف ساخته مي‌شود. چوب، فولاد و بتن، پايه توليد انواع تيرچه كروميت و بتني است. تيرچه به انواع مختلفي تقسيم مي‌شود كه مهم‌ترين آن‌ها تيرچه كروميت و بتني است. در ادامه در مورد هر يك و مشخصات آن‌ها صحبت مي‌كنيم.

قيمت انواع تيرچه بتني

تيرچه بتني كه با عنوان تيرچه بلوك نيز شناخته مي‌شود از ميلگرد و بتن ساخته مي‌شود. به منظور ساخت تيرچه بتني از يك آرماتور در بال فوقاني، دو آرماتور در بال تحتاني و چند آرماتور زيگزاگ استفاده مي‌شود. تيرچه بتني در صنعت و ساختمان‌سازي كاربرد مختلفي دارد. با كمك تيرچه بتني مي‌توان به راحتي ساختمان و برج‌هاي مرتفع ساخت. از تيرچه بتني در پوشش سقف‌هاي آجري، فلزي و بتن آرمه استفاده مي‌گردد. اين محصول به دو دسته تيرچه خرپايي و پيش تنيده تقسيم مي‌شود. قيمت تيرچه بتني به عوامل مختلفي بستگي دارد. عواملي نظير قيمت آهن در بازار جهاني، ميزان تقاضا، قيمت ارز و دلار و... به طور مستقيم در اين مسئله تاثير دارند.

قيمت انواع تيرچه كروميت

تيرچه كروميت يا تيرچه فلزي، نوع ديگري از انواع تيرچه است. اين محصول از ورق فولادي و نبشي توليد مي‌شود. در اين محصول به جاي ميلگرد از نبشي استفاده مي‌شود. اين محصول از نزديك شامل سه بخش تحتاني، مياني و فوقاني است. ساختار اين تيرچه سبب شده است تا در صنعت ساختمان از اهميت ويژه‌اي برخوردار باشد.

تيرچه كروميت از استقامت بالايي برخوردار است، از اين رو مي‌توان كل ساختمان اسكلت فلزي را با اين محصول پوشش داد.

به منظور خريد انواع تيرچه بتني و تيرچه كروميت و ساير محصولات مفتولي و افزودني بتن با شهر مفتول در ارتباط باشيد. به منظور استعلام قيمت و خريد با شماره 02154483 تماس بگيريد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۰:۳۳ توسط:shahrmaftool موضوع:

يونوليت چيست؟

يونوليت محصوليست كه در ايران به نام پلاستوفوم، يونوليت و يا آكاسيف شناخته مي‌شود. اين محصول ماده‌اي بسيار سبك بوده و سفيدرنگ است. اصلي‌ترين كاربرد يونوليت مربوط به ساختمان‌سازي و ايجاد عايق است. اين ماده نوعي پليمر سفيد رنگ بوده كه به منظور عايق رطوبت، صدا و دما مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به منظور تهيه اين محصول پلي استايرن داخل قالب‌هاي مخصوص ريخته شده و منبسط مي‌گردد. از اين محصول به عنوان عايق حرارت و صدا به طور گسترده مي‌توان استفاده كرد. پلي استايرن كه به منظور ساخت يونوليت مورد استفاده قرار مي‌گيرد سفيد رنگ است. اين ماده در فرآيندهاي پتروشيمي تهيه مي‌شود. علي رغم چگالي وزن پاييني كه دارد، در برابر حرارت، صدا و رطوبت مقاومت عالي دارد.

كاربرد يونوليت

به منطور عايق كردن سفال، از يونوليت در آن‌ها استفاده مي‌شود كه اصطلاحا سفال فوم‌دار نام دارد. لازم به ذكر است در صورتي كه الزامات و استانداردهاي يونوليت رعايت گردد، اين محصول در برابر حريق نيز مقاومت بسيار بالايي دارد. مهم‌ترين كاربردهاي يونوليت به شرح زير است:

·        به منظور توليد بلوك‌هاي پلاستوفوم سقفي جهت ايجاد عايق‌كاري حرارتي و صوتي استفاده مي‌گردد.

·        جهت عايق‌كاري برودتي در سردخانه و يخچال‌هاي صنعتي از اين محصول استفاده مي‌شود.

·        به منظور ساخت انواع فوم‌هاي بسته‌بندي و يخدان مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

·        به منظور ساخت ماكت، تهيه تابلوهاي تبليغاتي، تزئيني فوم ريخته‌گري، فوم گل‌سازي استفاده مي‌گردد.

·        اين محصول جايگزين مناسبي جهت بلوك‌هاي سيماني و سفالي در صنعت ساختمان است.

مزاياي استفاده از يونوليت

·        يونوليت وزن بسيار سبكي دارد و همين مسئله سبب مي‌شود وزن سازه به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا كند.

·        مقاومت بسيار عالي در برابر رطوبت و حرارت دارد.

·        قابل بازيافت بوده و به محيط زيست آسيب نمي‌رساند.

·        مي توان آن را به اشكال و اندازه‌هاي مختلف تبديل كرد.

·        حمل و جابه‌جايي اين محصول به راحتي امكان‌پذير است.

·        خاصيت ضد ضربه و مقاومت بالا در برابر فشار دارد.

به منظور خريد انواع يونوليت، الكترود جوشكاري، توري، تيرچه و... از شهر مفتول با مناسب‌ترين قيمت و كيفيت با شماره 02154483 تماس بگيريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۵:۴۸ توسط:shahrmaftool موضوع:

كاربرد يونوليت سقفي چيست ؛ معايب و مزاياي آن

استفاده از يونوليت امروزه در صنعت ساختمان‌سازي كاربرد زيادي دارد. علاوه بر ساختمان‌سازي در صنايع مختلف نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. يونوليت داراي مزاياي زيادي است از اين رو محبوبيت ويژه‌اي در صنعت ساختمان‌سازي دارد. از جمله مزاياي يونوليت مي‌توان به وزن كم، مقاومت بالا در برابر رطوبت، عايق صوتي و عايق حرارتي اشاره نمود. بنابراين استفاده از يونوليت سبب كاهش وزن كلي ساختمان، صرفه‌جويي در استفاده از مصالح و همچنين افزايش سرعت ساخت مي‌شود. كاربرد يونوليت سقفي نسبت به ديگر يونوليت‌ها بيشتر است. امروزه از اين يونوليت در ساخت انواع ساختمان مسكوني و تجاري و اداري استفاده مي‌شود. در ادامه در مورد اينكه كاربرد يونوليت سقفي چيست صحبت خواهيم كرد. همچنين معايب و مزاياي آن را به منظور خريد يونوليت سقفي بيان مي‌كنيم.

يونوليت سقفي چيست ؟

يونوليت سقفي يكي از انواع يونوليت است. كاربرد يونوليت سقفي بسيار گسترده است. يونوليت در واقع از نوعي ماده بي اثر و خنثي ساخته مي‌شود. ساختار اصلي آن نيز نوعي پلاستيك است كه از استايرن مونومر به دست مي‌آيد. اين ماده داراي وزن بسيار كمي است همچنين بيشتر از 90 درصد يونوليت را هوا تشكيل مي‌دهد.

 بلوك‌هاي يونوليت مادر ساختار يونوليت سقفي را تشكيل مي‌دهند. در واقع بلوك يونوليت مادر در طي سه مرحله انبساط، تثبيت و شكل‌دهي قرار گرفته و روي ميز برش، برش داده مي‌شود. در نهايت با استفاده از سيم‌هاي المنت برقي يا دستگاه‌هاي CNC به يونوليت سقفي تبديل مي‌شود.

يونوليت ساختماني به چه يونوليتي گفته مي‌شود؟

يونوليت‌ها به سه دسته كلي تقسيم مي‌شوند كه شامل يونوليت فشرده، يونوليت بسته‌بندي و يونوليت ساختماني است. كاربرد هر يك از اين يونوليت‌ها با ديگري متفاوت است. يونوليت ساختماني به يونوليتي گفته مي‌شود كه در ساختمان‌سازي كاربرد دارد. خود يونوليت ساختماني به دسته‌هاي مختلفي تقسيم مي‌شود كه هر يك كاربرد و ويژگي‌هاي خاص خود را دارند.

انواع يونوليت ساختماني

انواع يونوليت ساختماني

همانطور كه پيش‌تر گفته شد يونوليت‌هاي ساختماني به انواع مختلفي تقسيم مي‌شوند. در اين بخش انواع يونوليت ساختماني را آورده‌ايم:

يونوليت‌هاي ديواري: از جمله رايج‌ترين يونوليت‌هاي ساختماني، يونوليت‌هاي ديواري هستند. اين يونوليت‌ها در واقع به صورت تزئيني و ديوارپوش مورد استفاده قرار مي‌گيرند. يونوليت ديواري مانند انواع يونوليت‌هاي ديگر يك عايق عالي در برابر صدا، حرارت و رطوبت بوده و مقاومت بالايي دارد. لازم به ذكر است اين يونوليت جلوي حشرات موذي را نيز مي‌گيرد.

يونوليت‌هاي فشرده: يونوليت‌هاي فشرده داراي دانسيته و وزن بالايي هستند. يونوليت‌هاي فشرده معمولا در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند و در برابر  صدا و حرارت قدرت بالايي دارند.

يونوليت سقفي: يونوليت سقفي نيز يكي از انواع يونوليت ساختماني است. كاربرد يونوليت سقفي نسبت به ديگر مدل‌ها معمولا بيشتر و وسيع تر بوده و دانسيته 12 دارد.

كاربرد يونوليت سقفي چيست ؟

يكي از اصلي‌ترين كاربرد يونوليت سقفي در ميان انواع يونوليت‌هاي ساختماني، استفاده از آن به عنوان يك عايق قوي است. از اين يونوليت به عنوان يك عايق دائمي در ساختمان‌سازي و در مرحله بتن‌ريزي استفاده مي‌شود. در سردخانه‌ها نيز از يونوليت سقفي به عنوان عايق برودتي استفاده مي‌شود.

در واقع دليل اصلي استفاده از يونوليت سقفي، كاهش وزن ساختمان و افزايش مقاومت آن در برابر عوامل خارجي به ويژه زلزله است. از جمله مزاياي يونوليت سقفي اين است كه به دليل طراحي و برش ويژه‌اي كه دارد بدون نياز به رابيتس مي‌توان گچ‌كاري كرد. از طرفي سبب صرفه‌جويي در استفاده از مصالح ديگر نيز مي‌شود. كاربرد يونوليت سقفي تنها به ساختمان‌سازي محدود نمي‌شود.

سايز يونوليت سقفي

يكي از ويژگي‌هاي اصلي يونوليت سقفي اين است كه در هر سايز و ابعادي توليد شود مي‌توانيد از آن استفاده نماييد و هيچ ضايعاتي نخواهند داشت. با برش به راحتي مي‌توانيد اندازه يونوليت را تغيير دهيد. اما به طور كلي يونوليت‌هاي سقفي استاندارد بر اساس اندازه‌هاي مشخصي توليد مي‌شوند كه به شرح زير است:

  • يونوليت‌هاي مورد استفاده در تيرچه بتني در طول 2 متر، عرض نيم متر و ارتفاع 20 تا 25 سانتي‌متر توليد مي‌شود.
  • يونوليت‌هاي حفره دار داراي طول 110 سانتي‌متر ، عرض 50 سانتي‌متر و ارتفاع 25 سانتي‌متر هستند.
  • يونوليت‌هاي تيرچه كروميت طول 2 متر، عرض 65 سانتي‌متر و ارتافع 20 تا 25 سانتي متري توليد مي‌شود.
  • يونوليت سقف‌هاي پيش تنيده نيز براي طول 2 متر، عرض 50 سانتي‌متر و ارتفاع 15 سانتي‌متر توليد مي‌شود.

مزاياي استفاده از يونوليت سقفي

يونوليت سقفي چيست ؟

مزاياي يونوليت سقفي بيشتر از معايب آن است. از اين رو به صورت گسترده از آن در صنايع استفاده مي‌شود. مزاياي يونوليت سقفي به شرح زير است:

  • وزن سبكي دارد.
  • در برابر در برابر رطوبت، حرارت و صدا به صورت يك عايق كامل عمل مي‌كند.
  • ططول عمر و دوام بالايي دارد.
  • قابل بازيافت است.
  • مي توان به اشكال و اندازه‌هاي مختلف آن را تبديل نمود.
  • قابليت حمل آساني دارد.
  • ضد ضربه است.
  • در برابر فشار مقاومت بالايي دارد.

معايب يونوليت سقفي

  • در مقايسه با مزايا، معايب يونوليت سقفي كمتر است. يكي از معايب يونوليت سقفي مقاوم نبودن آن در برابر حلال‌هاي آلي است.
  • ممكن است به لايه اوزن آسيب وارد كند. البته اگر از كلروفلوروكربن در آن استفاده شود.
  • در صورت استفاده از رنگ‌هاي روغني ممكن است قابليت اشتعال داشته باشد.

خريد يونوليت سقفي

براي خريد يونوليت سقفي لازم است ويژگي‌هاي يونوليت و كاربرد آن را به طور كامل در نظر داشته باشيد تا با توجه به نياز خود آن را تهيه كنيد. براي خريد يونوليت سقفي مي‌توانيد با شهر مفتول در ارتباط باشيد. شهر مفتول مركزي مطمئن براي خريد شماست. براي تهيه انواع يونوليت،  توري، پشم شيشه ، سيم آرماتوربندي، مفتول گالوانيزه، تيرچه كروميت و... با شماره 02154483 تماس حاصل نماييد. همچنين مي‌توانيد با مراجعه به صفحه محصول موردنظر خريد خود را به صورت اينترنتي ثبت كنيد.


برچسب: يونوليت . يونوليت سقفي . توري . پشم شيشه . مفتول گالوانيزه . تيرچه كروميت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۳:۳۱ توسط:shahrmaftool موضوع: